Právě je 22. 11. 2024, 00:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 05. 03. 2012, 14:30 
Offline

Registrován: 11. 12. 2011, 14:19
Příspěvky: 43
hele a když to budu zajíždět do cca 7000 otáček, aby se mi neotvírala přívěra nebude to pak líný? Poraďte někdo kdo už zajížděl, jak to mám točit a jak se to cca dlouho zajíždí atd. Díky moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 05. 03. 2012, 16:31 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Celej fór zajíždění je podle mě jen v tom, že si ty nové díly na sebe musí sednout a než si to sedne, tak se to víc zahřívá (větší tření). Takže motor prostě míň toč, nejezdi pořád na plno, ale občas to klidně vytoč. Důležité je sledovat teplotu, a když se to začne hřát, tak to klidně chcípnout. Za takových 300km už myslím můžeš jezdit normálně.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2012, 00:30 
Offline

Registrován: 08. 08. 2011, 16:04
Příspěvky: 2
V jakém poměru ředit při zajíždění?Oilmaster mám odpojený.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2012, 16:38 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
1:40, já tak tedy mažu i normálně, ale mělo by to být dost i pro zajíždění.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz