Právě je 21. 11. 2024, 16:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 29. 10. 2012, 19:35 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
A povedlo se nakonec?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 29. 10. 2012, 21:04 
Offline

Registrován: 23. 09. 2012, 20:32
Příspěvky: 6
Ještě jsem se do toho nepustil, nemám moc času poslední dobou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 03. 11. 2012, 19:32 
Offline

Registrován: 23. 09. 2012, 20:32
Příspěvky: 6
Tak už jsem to konečně zapojil :D, ale dalo mi to hodně práce :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2013, 09:02 
Offline

Registrován: 10. 08. 2012, 15:53
Příspěvky: 33
čavte nasiel som jeden obrazok. co mi nan poviete? Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Privera
PříspěvekNapsal: 30. 06. 2013, 15:13 
Offline

Registrován: 30. 06. 2013, 15:09
Příspěvky: 1
Tak zdravím všetkých chcel by som sa spýtať či už niekto skušal na DT jazdiť bez prívery že ju mal uplne vonku či to vlastne sa da či to ide .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 23. 07. 2013, 10:18 
Offline

Registrován: 19. 02. 2013, 09:34
Příspěvky: 33
Gury ...ja som to skušal neda sa to .. :P je to proste uplne slabe v spodnych otačkach čiže je tam potrebna privera a určite :) som sa nevedel ani pohnut teda aj na volnobeh mi zdochla :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 16. 08. 2013, 23:29 
Offline

Registrován: 10. 08. 2012, 15:53
Příspěvky: 33
jazdit a Dt bez privery je ako jazdit bez plynovej rukovate... privera je zaklad vykonu celej motorky, je nadstavena tak aby bola v kazdej chvili otvorena tak ako je potrebne na co najlepsi tah v konkretnych otackach. nespekulujte vykon z toho neziskate akurat to poserete. s plne otvorenou priverou je motorka do 5k otacok slaba od 5 do 6500 je ako pionier takze velmi slaba potom sa zacne pomalicky prebudzat a niekede pri cca 8k to kopne a leti to do otacok ako besne... ale so zapojenou priverou motorka ozije pri cca 3200 otackach pri 5 k sa zacina prebudzat skutocny vykon pri od 6k to ide velmi pekne hore do cca 7-7,5k... s ladakom skusenosti nemam ale origo vyfuk ju trochu dusi niekde pred 8k je upadok vykonu dost citelny. potom sa pri cca 8200 otackach zacne ta najvacsia sranda a ta trva niekde k 10k :D s ladakom to je podla grafu vykonu a recenzii ovela lepsie ( bez vypadku vykonu teda vlastne od 7k by mala ta motorka ist o priblizne stvrtinu lepsie ako ide v tom najlepsom co da s original vyfukom.
odpajat funkcnu priveru je akurat tak koli zvuku dobre... pre tah motorky je to ale uplna katastrofa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 20. 09. 2013, 19:56 
Offline

Registrován: 11. 08. 2013, 19:10
Příspěvky: 10
ahoj chtěl jsem se zeptat ohledně té přívěry , mám dt RE ,Koupil jsem ho s 18z sekundárem , údajně otevřená přívěra , kompletní laďák giannelli , tryska nevím , origo airbox , spotřeba cca 5l - 5.2L na 100, jelo to 120 na 5ku při rozmotání , 6ka nepoužitejná. 3ka na plno cca 80km/h. zbytek už nevím. Přehodil jsem sekundár na 16z. jelo to o hodně líp 6ka tahala ale zase top speed 120km jede to an 4ku cca 80-85km/h. tudíž se mi to nějak nezdá přes 120 nejedu ani při plném vytočení na 6 , díval jsem se na přívěru a měla značný schodek ve válci (výfukáči ) cca 7mm při otočení klíčku , zkoušel jsem pomocí lanek štelovat ale jaksi to nepomáhalo, šrouby na dotahování byly docela vyšroubené až pak se to jakš takš povedlo ale i tak měly lanka furt večí vůli , šel jsem to projet a jakoby to při nejvěčíc otáčkách mělo zvuk bouchání , dříve to nedělalo , jel jsem to projet a bylo to furt samé jako předtím tudíž jsem to navrátil naz5 jako předtím (lanka , šrouby)podle fota co jsem měl , tžakže zase schodek cca 7mm, sílu to má celkem na každej kvalt 1 se zvedá na 2 by to šlo taky při večím potažení řídítek na 3 to má taky sílu na 4 to furt jede bez ztráty výkonu na 5 už je to pomalejší (trvá už rozmotání o něco déle) ale stíhá to a 6ka je skoto stejná jak 5ka ,jezdí to furt jako dříve ale mám pocit že o nějakých 5km míň ,ještě dodám přívěra je trochu zakarbonovaná , co mám dělat ? co jsem se tak ptal tak všem dt jede aspon 130 jiným už 140 a více :( tak se ptám co mám dělat ? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 23. 09. 2013, 22:33 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
1) Co máš za pneu?
2) 120 km/h jsem na DT nikdy nejel a ani bych nechtěl, měl jsem 15 zubů sekundární kolečko, maximálka byla okolo 110 km/h a už to bylo hodně nepříjemné, vítr, nestabilita...
3) Proč chceš (s přihlédnutím k výše zmíněnému) jet na DT víc? Na to není dělané.
4) Celkově mi ta čísla, co píšeš, připadají úplně standardní, se 16z to na šestku opravdu skoro žádný výkon nemá.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 30. 11. 2013, 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30. 11. 2013, 21:00
Příspěvky: 1
Bydliště: Březová
Čau lidi, chci se zeptat. Dneska jsem se dal do vyčištění přívěry a při tý příležitosti jsem i otevřel přívěru. Moje otázka zní jestli vadí, kdyýž zapnu zapalování a kouknul jsem se do válce, tak mi tam kus hrany přívěry přečuhuje-vadí to? Lankama jsem to šteloval, ale jedno už je natáhlý tak, že to se to víc natáhnout bojím.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz