viteka 32 píše:
Pokud jezdíš v terénu a dáváš tomu zabrat, tak na zadek rozhodně ano. Nestojí zas tolik, než potom měnit kvůli vytrženému ventilku gumu. My ho tam tedy máme a zatím nebyl problém s gumou, že by se pootočila.
Podle mého, když se jezdí tlaky předepsané(150kPa/175kPa) tak ten "halter", česky držák, není potřeba,protože se plášť udrží sám na ráfku.Při nižších tlacích(mladej preferuje tak 80kPa (předek i zadek) kvůli lepšímu záběru,brzdění a tvrdosti pružení-nevím zda je to pravda,na to už nemám,ale vzhledem k tomu,že skáče jak debil a neumí rovnice tak na tom asi něco bude),tak bych ho tam asi dal.DT už má jen pro holky a má papíry(to jsi psal Ty Vítku);jinak ta RM-Z250 ta ho má vpředu i vzadu.Jinak my ho na DT nemáme,ale pravdou je,že jsem to minimálně dvakrát zachránil (při pohledu na motorku slovy "hele ty "vo**" máš nějaký křivý ventilek.)Tady bych si dovolil poprosit Joraella(popř. i ostatní) o jeho(resp.jejich) názor na tlaky v pneumatikách za určitých podmínek.Tím myslím sucho,písek,šotolina oproti bláto,mokro,brody atd. což má pochopitelně vazbu na ten halter.Dík Mike