Právě je 20. 07. 2025, 08:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: koktání motoru
PříspěvekNapsal: 04. 04. 2009, 16:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
ahoj,

poslední dobou mě trápí vynechávání / koktání motoru. je to v 1/2 až 3/4 max. otáček. Studená to nedělá. Jakmile se více zahřeje tak začne. Je to hodně, motorka pak vubec neakceleruje. Už jsem toho spoustu překontroloval. Začal jsem karburací, pak jsem vypálil výfuk, vyčistil všechny konektory, dal novou svíčku, vyčistil vzduchový filtr.

Nevím si s tím rady. Nějaký typ? Je zvláštní, že to dělá až když se pořádně zahřeje. Nemůže se přidírat? Do válce jsem koukal výfukovým kanálem a zdá se být celkem OK. Je pravda, že už má dost naježděno. Ale donedávna to nedělalo. Pokud by se tedy motor přidíral, dá se tomu nějak zabránit aby se nezadřel úplně a začal zase pracovat jak má? Směs ok, oleje tam jde taky dostatek.

Děkuji za odpovědi, jsem už bezradný. Trápím se s tím už přes týden :roll:

S pozdravem
hOOrNeT

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koktání motoru
PříspěvekNapsal: 06. 04. 2009, 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
problém stále trvá. Nikdo nic?

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koktání motoru
PříspěvekNapsal: 06. 04. 2009, 21:22 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 12. 2008, 19:27
Příspěvky: 290
Bydliště: Hradecký kraj
stíhá ti tam dotékat benzín? nebo to přestane dávat jiskru-nějaká cívka...? nejsem elektrikář

jinak tohle je citace ze serveru o veteránech, leccos se tam dozvíš:


Karburátor
Zdravím, chěl bych se zeptat... Zetka mi chytá na první šlápnutí ale jak se zahřeje tak nedrží volnoběh a když chcípne tak jí pak nenastartuji, I když přecupuji karbec tak je svíčka suchá. Muže být špatný karburátor? Když je studená tak zase chytne a drží volnoběh [Petr] 05.04.2009

Petr:Karburátor může být špatně seřízen,ale začněte zapalováním jinak na to nepřijdete.
Proměřte odpor VN části zapalovací cívky.Měl by se pohybovat asi mezi 4-5 kiloohmy.
Přečtěte si starší příspěvky,obzvláště pozorně např.tenhle: http://www.veteranforum.cz/index.php?id ... dtop=14672.
Až provedete seřízení projeďte stroj.Jestli po zahřátí bude chod na volnoběh nepravidelný a motor nepůjde za plynem,obohaťte směs šroubem volnoběhu a zvednutím jehly o jeden zářez.Podle opotřebení komínku bude jehla na 2-4 zářezu od vrchu.
Použití správné hlavní trysky,nového kondenzátoru a teplé svíčky (PaL 14-7,Brisk N 19) je samozřejmé. [Tomáš S.] 06.04.2009

Přesně tak, pak už jde jet na půl plynu a pak už střílí zpátky do sání a pak chcípne, je cívkou.... na 99% [Tomáš] 06.04.2009

To že na vzduchu hází jiskru ještě neznamená že dává výboj i při kompresi ve válci.I proražená cívka po zahřátí dá znatelnou jiskru na vzduchu.Ještě zkusit jiný karburátor a pokud potíže nepřestanou,tak to opravdu značí na vadnou cívku.
U proražené cívky většinou motor po zahřátí začíná vynechávat a při přidávání plynu střílí.Po vypnutí světel by se měl chod motoru ještě na chvíli zlepšit-potom zase začne vynechávat a už ho ani s přidáváním plynu nelze udržet v chodu. [Martin Štindl] 05.04.2009

Když by byla proražená cívka, tak by to přeci neházelo po zahřátí jiskru ? Ale mě jiskru normálně hází. Nebo jak mám poznat že to je cívkou ? [Petr] 05.04.2009

Spíše je proražená zapalovací cívka,po zahřátí začne motor vynechávat a nakonec zdechne,po vystydnutí jde opět nastartovat. [Martin Štindl] 05.04.2009

_________________
YZ 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koktání motoru
PříspěvekNapsal: 07. 04. 2009, 14:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 03. 2009, 21:51
Příspěvky: 176
tohle me delal chropl dal sem nouvou zapalovaci civku a bylo to v poho snad ti to pomuze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koktání motoru
PříspěvekNapsal: 07. 04. 2009, 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
děkuji za vaše reakce.

Pro Kubase: Motorka sice nestřílí, ale je pravda, že po zahřátí vynechává. Nadruhou stranu i ohřátá drží krásně volnoběh. Pokud je to zapalováním tak je to špatné, protože v okolí není nikdo se stejnou motorkou (abych si ho vypůjčil) a kupovat draze nové není zrovna to nej řešení - nemusí to tím vůbec být.

Každopádně děkuji za reakce a ještě se s tím "potrápím" :x

Budu vás dále informovat.

Hezký den

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz