Zdar chlapi, mám dotaz když dělám na mym DT kompletně motor nově...( oboje ložiska na klice, nová ojnice, nový píst, výbrus válce + prkotiny svíčka, těsnění/hlava a tak..) tak jestli to můžu teda zajet na tu 710 a jestli stačí když to zajedu jen 500 KM.
Moc se mi nechce to zajíždět i když vím že je to nutné...a ještě se hci zeptat Honzyse nebo kdo to dělal, že když si taky udělal celej motor tak jestli to je dost znát, doufám e jo. Měl jsem vůli na ojnici jak prase a píst už byl dost volnej, tak abych to nedělal jen tak...
A ještě se vás chci zeptat jak mám vyřešit filtr.
předtím jsem měl takovej divnej, hold se s tim v Německu nesrali.... měl jsem uřízlé horní výko toho jakoby boxu, a na hoře jsem měl jen tak šitsky přidělanej kousek nějakýho molitanu.
Otázka zní, kdybych si to předělal a dal tam ten "balón" jak maj crossky jestli by to bylo pro DT dobrý.
O předělání bych se nebál, jen jestli by to nevadilo a tak.
Nechci si hnedka na novej motor vydělávat znovu po jeho zadření.
A ještě kolik to mám ředit, jestli stačí naředit benzín tak 1:40 tim Motulem...
Zatim se mějte...