cavte lidi, nechce se mi to tady celý projíždět, ale podělím se s váma se zkušenostma s upravami 2T motoru...
leštěne kanalky nemaji samy o sobě smysl, no v podstatě nemaji smysl ani tak..co se dá leštit je tak možná spalovaci prostor hlavy, vršek pístu a výfukový kanál, tyto věci pomáhají hlavně proti usazování karbonu, jinak na vykonu to nepoznáte, možná jen na brzdě...nejhlavnější u 2T válce je časování a výfuk...pokud to máte max portet( ve slengu) tak je potom dobré volit i větší karbec, ty doporučuju keihin, nebo koso a nejlépe PWK, samozřejmě že porting asi nejde udělat jen tak, že si člověk řekne, no tak tam chci o 5 koní víc tak to trochu převrtám...ale tohle už bych zacházel moc mimo téma, pokud by to někoho zajímalo, mohlo by se založit téma o portingu...všechno záleží na sladění dílů, včetně klapek, svíčky, příruby, filtru...myslím že u DT by se na originální válci dalo dostat o 2-3koně víc...ale leštění kanálků je zbytečné řešit, to nemá při tak turbulentním proudění smesi do válce vliv
