Právě je 21. 11. 2024, 12:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 06. 01. 2009, 17:55 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
Zkousel jsem oddelat prirubu vzduchace - nemyslim samozrejme prirubu mezi vzduchacem a karbecem, ale myslim tu, ktera je na horni strane vzduchace pod sedlem. Bylo to za ucelem zlepseni zvuku, je to o dost lepsi, ale nevim, o kolik se ochudila smes a jestli bude potreba vetsi tryska. Mozna by stacilo obohatit smes jenom na jehle. Jestli jste to nekdo zkouseli a pak serizovali karbec, tak prosim poradte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 06. 01. 2009, 19:44 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:03
Příspěvky: 122
Bydliště: Dvorce u Bruntálu
Na prvním DT jsem to tak měl, koupil sem nový píst (nebyl kovaný) a propálil se, kovaný vydržel...Je pravda že to má o dost lepší tah a je daleko živější motor, ale chce to přidat do směsi benzín, nech si seřídit karbec určo :)

_________________
Co neubrzdíš, to neukecáš !!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 06. 01. 2009, 20:52 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
Zvlastni, to jsi musel mit hodne chudou smes, myslim si, ze jenom vyndani ten priruby to nezpusobilo. Po kolika kilometrech se ti pist propalil? Protoze nevim, jestli se mi bude chtit rozdelavat karbec a davat novou trysku, je to drbacka, nez vysteluju idealni smes a zase davat to do servisu se mi nechce. Asi to zatim necham tak a kdybych v budoucnu koupil ladak, oddelam to a necham to seridit cele. Kamos ted jezdi s ladakem a ma tu prirubu oddelanou a origo tryska. Nejspis. Zatim se nic nestalo, ale rikal jsem mu, at ten karbec co nejdriv seridi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 06. 01. 2009, 21:21 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:03
Příspěvky: 122
Bydliště: Dvorce u Bruntálu
po 120-150km no... 2 dny přesně :-D

_________________
Co neubrzdíš, to neukecáš !!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 06. 01. 2009, 21:42 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
No tak kamos ma najetych nejakych 500km a zatim mu to drzi, tak su zvedavy.. A myslim si, ze ten predchozi majitel s tim taky jezdil.. A jsi si jisty, ze to bylo kvuli tomu, ze jsi vytahnul tu prirubu? Protoze jenom samotnym vytazenim by se ta smes jenom tak neochudila, preci jenom to neni jako kdyby jsi dal otevreny filtr.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 06. 01. 2009, 22:34 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:03
Příspěvky: 122
Bydliště: Dvorce u Bruntálu
Bavil sem se s p. Gelnarem, dělá to buď maximální otvor v airboxu, nebo když máš moc blbou směs...tím pádem když nemáš víko airboxu, tak ti tam jde moc vzduchu...

_________________
Co neubrzdíš, to neukecáš !!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2009, 05:58 
Offline
Zkušený rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 15:38
Příspěvky: 235
Stejnej baznecht byl i na kmx tam jsem to dal pryc na karbecu otocil smes jenom na pul az 3/4 otacky a jehlu co nejvise a bylo to vice nez citelne na zatahu. Kdyz jsem to pak nasadil zpatky kdyz jsem to chtel prodat, tak jsem se az divil jak ta motorka umrela tak jsem to zase sundal s tim ze jestli novej majitel bude chtit at si to nasadi, nenasadil koupil jeste ladak a pak to jelo jeste lepe.

_________________
Na motocyklu je nejdůležitější součást mezi sedlem a řidítky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2009, 12:43 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Jenže tady přece nejde jen o to seřídit směs volnoběhu (nízkých otáček), ale je třeba i hýbat s jehlou, ne?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2009, 12:55 
Offline
Zkušený rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 15:38
Příspěvky: 235
vdit jsem to naspal a o volnobehu jsem nepsal vubec nic :) nauc se cist :)

_________________
Na motocyklu je nejdůležitější součást mezi sedlem a řidítky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2009, 13:44 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:03
Příspěvky: 122
Bydliště: Dvorce u Bruntálu
Joraell : jj taky sem se divil jak "líný" je ten druhý motor, když tam to víko mám viz.: s prvním motorem se DT zvedalo i na dvojku s plynem a menším škubnutím za řidítka, a teď musím fakt zabrat za řidítka aby šlo... :-) celkem i na rychlosti je to poznat...

_________________
Co neubrzdíš, to neukecáš !!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz