Právě je 11. 12. 2024, 22:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 09:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13. 01. 2009, 15:33
Příspěvky: 48
Bydliště: Liptovsky Mikulas
Zdravím. Mám otázku chcem si spraviť vodičák na A obmedzené tj do 600 ccm do 25 kw. Strašne sa mi páči WR 450F no má to jeden háčik, neviem či sa dá kúpiť nejaké čo máv TP max 25kw. Jediné čo som také našiel bola Husqvarna TE 410 rv 2008 len sa bojím tej husqvarny, predsa japonec je japonec. Poraďte prosím.

_________________
http://offroad-lm.szm.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 10:06 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Vy to máte na Slovensku takto? Omezené obsahem? U nás platí A omezené pro "motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj do výkonu 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost do 0,16kW/kg".

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 16:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
teďkom dělám řidičák na auto a moto s omezením (25kw) jak se koukám, tak na Slovensku jste ještě víc omezení jak my..když to mte do 600ccm a ještě 25kw
jako další motorku asi budu volit \Suzuki dr 400, yamaha xt 660, nebo honda xr 400, první dvě zmíněné kdyby byly v motardu, tak by to byla bomba. teď jen našetřit peníze:-) snad příští sezonu.

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 17:39 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
jeleva: Ještě víc omezení? To bych tedy neřekl, to omezení poměrem hmotnosti a výkonu, co máme my v ČR, je mnohem horší než omezení objemem 600ccm.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 17:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
bob: dyť on píše do 600 do 25kw, si to pořádně přečti...o omezení se vyjadřovat nebudu...25kw je málo, kdyby to zvedli na 35, tak se nic nestane...

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 18:21 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
jeleva: Pořádně si to přečti Ty, ;) oni totiž nemají omezení "s poměrem výkon/hmotnost do 0,16kW/kg". Chápeš to? Když máš motorku, co váží 100kg a má 20kW, ten poměr je 20/100 = 0,2kW/kg a už to nesmíš řídít! A přitom to nemá ani těch 25kw.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 18:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
danger píše:
Zdravím. Mám otázku chcem si spraviť vodičák na A obmedzené tj do 600 ccm do 25 kw. Strašne sa mi páči WR 450F no má to jeden háčik, neviem či sa dá kúpiť nejaké čo máv TP max 25kw. Jediné čo som také našiel bola Husqvarna TE 410 rv 2008 len sa bojím tej husqvarny, predsa japonec je japonec. Poraďte prosím.

Mi řekni Ty, kde tam píše něco o poměru? píše to jasně, chce řidičák v 18ti- což je u nich na Slovensku do 600ccm a do 25kw(podle toho co píše on) o poměru nepíše nic.

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 19:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
jo a s tím poměrem si to ujasni Ty: je rozdíl 25kw NEBO poměr 0,16 a je rozdíl25 kw A ZÁROVEŇ 0,16
u nás je v zákoně slovo NEBO čili buď 25kw v papírech a nebo to může mít i 35kw,ale musí to být dostatečně těžké. Pokud se nepletu,tak kdysi bylo v zákoně a zároveň a teďkom tam je NEBo, takže si to teďkom hodně lidí plete...takhle mi to vysvětloval učitel v autoškole.

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
jeleva píše:
jo a s tím poměrem si to ujasni Ty: je rozdíl 25kw NEBO poměr 0,16 a je rozdíl25 kw A ZÁROVEŇ 0,16
u nás je v zákoně slovo NEBO čili buď 25kw v papírech a nebo to může mít i 35kw,ale musí to být dostatečně těžké. Pokud se nepletu,tak kdysi bylo v zákoně a zároveň a teďkom tam je NEBo, takže si to teďkom hodně lidí plete...takhle mi to vysvětloval učitel v autoškole.


Co :?: :?: :?: Slovo nebo tam není, musí to splňovat oba požadavky, jak výkon 25kW tak poměr výkon/váha 0,16 ;)

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
Otevřel jsem si stránky jedné autoškoly... a tam je o řidičáku na moto psané tohle:
skupiny A (motocykly) se věkový limit přesně rozlišuje takto:

tzv. A bez omezení: od 21 let: motocykly o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklů s postranním vozíkem a s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg ("bez omezení výkonu motocyklu").
od 18 let: k řízení motocyklů o výkonu do 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklů s postranním vozíkem o výkonu do 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg.
prostě tam to nebo je...

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz