Právě je 20. 07. 2025, 20:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 10. 05. 2009, 11:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Piti píše:
je to rok 1997 a je tam menenej prevodak spojkove lanko šnek na nahon nahon, vyfuk ,central,jsou tam davany mali blinkry,a olej v prednich vidlich


Tak bejt tebou, dal bych ho tak za 30-35..a napiš " rychlé jednání-sleva" :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 10. 05. 2009, 11:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
Mak píše:
Piti píše:
je to rok 1997 a je tam menenej prevodak spojkove lanko šnek na nahon nahon, vyfuk ,central,jsou tam davany mali blinkry,a olej v prednich vidlich

hlavne nepiš inzerat v tak jak to maš tady:D :lol: malý(é) blinkry

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 12. 05. 2009, 18:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 05. 2009, 17:19
Příspěvky: 9
Zdarec,po dlouhé době konečně dávám DT do kupy a zajímalo by mě na co-jakou funkci má tato díra vpravo za řetězovým
kolečkem (když jsem do ní strčil špejli tak byla zhruba 4.5cm hluboká)


Přílohy:
679-2.JPG
679-2.JPG [ 206.33 KiB | Zobrazeno 2626 krát ]

_________________
Když něco nejde silou,tak to jde ještě větší silou (:
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 12. 05. 2009, 19:26 
Offline

Registrován: 05. 05. 2009, 18:38
Příspěvky: 16
tak sem zrušil omezovač a otevřel přívěru.....ale nic moc na neutrál kdyz to ohřátý proturuju tak se otáčky seknou na 8 tisícíh začne to vtom trosku mlátit je to spíš takový klepaní....a kdyz zanu jakoby ubírat a pridávat tak se to prehoupne a muz najednou točit 10 a slo by i víc .... a nic vtom nemlátí nechápu to poradte? a při zařázeným kvaltu to pres 8 tisí nedá at zapínám a vypínám vypínač jak chci. dík za radu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 12. 05. 2009, 20:27 
Offline

Registrován: 01. 01. 2009, 01:46
Příspěvky: 90
Bydliště: Liberecký kraj
Na tohle bych se chtěl také optat, kamarád koupil DT ale musel udělat novej píst, válec.. má to zajeté, ale už předtím to nešlo pořádně vytočit někde okolo 7500-8000 se to sekne a dál to nejde. Zjistil že pokud to zkusí na neutrál je vše v pohodě, ale když je motor v zátěží i klidně na 1 se přes to nedostane, jen někdy pokud se to zrovna povede se dostat přes tuhle zmíněnou hranici tak to dál zase táhne, ale v rozmezí těch 7,5-8 ticíc potom opět ne. Prý zkoušeli měřit na osciloskopu jednotku a v tomhle rozmezí je tam vidět pokles napětí. Ale není mu a také mě jasné jestli to je určitě jednotkou (protože nová prý stojí okolo 13 ticíc kč a kupovat jí když je t nepotvrzené na 100% je dost drahé) Neřešil jste tu někdo takovýhle problém?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 12. 05. 2009, 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 19:06
Příspěvky: 141
toman píše:
Zdarec,po dlouhé době konečně dávám DT do kupy a zajímalo by mě na co-jakou funkci má tato díra vpravo za řetězovým
kolečkem (když jsem do ní strčil špejli tak byla zhruba 4.5cm hluboká)


v tom je sroubek a je tam ukostrenej drat. ;)

_________________
KTM EXC 125 'SIX DAYS '


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 12. 05. 2009, 21:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09. 03. 2009, 16:02
Příspěvky: 354
Bydliště: Olomoucký kraj
Tím otevřel přívěru myslíš, že jsi ji otočil o 180° jako v návodu, nebo jsi ji seřídil? Tohle mi dělalo, když jsem ji jen otočil a myslel si jak to není seřízený. Napoprvé to nešlo vytočit, ale pokud otáčky nespadly až na volnoběh, tak to šlo líp, ale stejně ne do plna. Pak jsem sundal výfuk, mrknul do válce a když zapneš klíček(zabzučí servo přívěry), tak musí být přívěra zároveň s horním okrajem výfukových kanálu. Pokud to takhle bude, neměl by být nikde problém.

_________________
Jak se o koně postaráš - tak tě taky povozí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 13. 05. 2009, 07:49 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
FastLander píše:
Na tohle bych se chtěl také optat, kamarád koupil DT ale musel udělat novej píst, válec.. má to zajeté, ale už předtím to nešlo pořádně vytočit někde okolo 7500-8000 se to sekne a dál to nejde. Zjistil že pokud to zkusí na neutrál je vše v pohodě, ale když je motor v zátěží i klidně na 1 se přes to nedostane, jen někdy pokud se to zrovna povede se dostat přes tuhle zmíněnou hranici tak to dál zase táhne, ale v rozmezí těch 7,5-8 ticíc potom opět ne. Prý zkoušeli měřit na osciloskopu jednotku a v tomhle rozmezí je tam vidět pokles napětí. Ale není mu a také mě jasné jestli to je určitě jednotkou (protože nová prý stojí okolo 13 ticíc kč a kupovat jí když je t nepotvrzené na 100% je dost drahé) Neřešil jste tu někdo takovýhle problém?

Ahooj,
nemůže to bejt omezený někde v karburátoru, nebo v elektrice ? Jako se tu psalo o něměcývh škrcených verzích !? A jak píšeš o té jednotce, tím myslíš jako CDI ? za 13 000,- to je nějak moc ...ta tak drahá není..;)

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 13. 05. 2009, 13:56 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Martys:
ID dílu:
3RM855401000

Popis:
C.D.I. UNIT ASSY

Cena Kč bez DPH:
11366.15

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor..potřebuju radu
PříspěvekNapsal: 13. 05. 2009, 14:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 05. 2009, 17:19
Příspěvky: 9
Honzys píše:
toman píše:
Zdarec,po dlouhé době konečně dávám DT do kupy a zajímalo by mě na co-jakou funkci má tato díra vpravo za řetězovým
kolečkem (když jsem do ní strčil špejli tak byla zhruba 4.5cm hluboká)


v tom je sroubek a je tam ukostrenej drat. ;)



díky že píšeš ale šroubek tam asi nebude protože tam není závit...jo a mám rok 1997 ty máš už 2004+ možná to tam pak
udělali jinak fakt nevim...

_________________
Když něco nejde silou,tak to jde ještě větší silou (:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz