Právě je 20. 07. 2025, 16:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: motor ide sam do vysokych otacok
PříspěvekNapsal: 21. 06. 2009, 13:20 
Offline

Registrován: 20. 06. 2009, 19:35
Příspěvky: 6
no neviem a ako to zistim?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor ide sam do vysokych otacok
PříspěvekNapsal: 21. 06. 2009, 14:39 
Offline

Registrován: 20. 06. 2009, 19:35
Příspěvky: 6
inak aka ma bit kompresia na dt 125r mne sa zda ze to ide nejako lahko a bola na vybruse


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor ide sam do vysokych otacok
PříspěvekNapsal: 21. 06. 2009, 15:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09. 03. 2009, 16:02
Příspěvky: 354
Bydliště: Olomoucký kraj
Tak tohle co říkáš by tak ještě maximálně mohla způsobit vůle na klice ... to by vysvětlovalo i tu menší kompresi ... Myslím buď horní, nebo dolní ložisko popř. čep.

_________________
Jak se o koně postaráš - tak tě taky povozí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor ide sam do vysokych otacok
PříspěvekNapsal: 02. 11. 2010, 19:11 
Offline

Registrován: 11. 10. 2010, 15:51
Příspěvky: 99
igor píše:
myslim ze to niekde taha falosny vzduch ale nevviem kde pozeral som prirubu pod karbos ta vyzera byt v pohode kadial to moze este tahat falosny vzduch? :roll:

ja som mal prave ten problem asi pred 3 dnami umna to bola volnobezna triska uplne bola spinava prefokol som to a uz to ide krasne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor ide sam do vysokych otacok
PříspěvekNapsal: 03. 01. 2011, 16:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Nech to natahnout falešnej vzduch, sedni na to a honem pádluj do servisu. A nebo logicky přemýšlej, kde to může tahat falešnej vzduch. Napovím: všude mezi karburátorem, takže akorát pod tou gumou u klapek nebo u karbíku. Tím si myslím, že to nebude. Potom gufero na klice. Mezi filtrem a karburátorem to na toto nemá vliv. Pouze by se ti špinil karburátor a nebo by si zničil píst s válcem. Rada zní: vyper filtr, vyčisti Air box, vyčisti karburátor, vyndej klapky (myslím, že to bude v nich. Budou vytahaný a na volnoběh se nebudou dovírat, jak by měli. Otoč je o 180°.), kup nebo vystřihni nový těsnění pod klapky. Vše s citem dotahni a vrať zpět. A musí to fungovat. Potom bych udělal: vyměň svíčku, vypal výfuk a vyčisti přívěru. Tím moto oživíš za malé náklady a pak pojede jak divá. Budeš se divit jak tahá a nemusíš nic ladit.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz