Právě je 20. 07. 2025, 03:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 05. 07. 2009, 22:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
o kolik by se měla hlava snižovat?

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 06. 07. 2009, 06:59 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
na fichtlu se snižovali asi o 1.8 mm

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 06. 07. 2009, 09:05 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Cudaro píše:
taky 1mm je trošku moc...squish (mezera mezi hlavou a pístem když je v horni uvrati) je taky docela důležitá věc...1mm mi příjde fakt trošku prasárna

Však kvůli tomu, že to je důležitá věc, se to snižuje, ne? :lol:

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 06. 07. 2009, 09:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 05. 2009, 15:28
Příspěvky: 15
martys píše:
na fichtlu se snižovali asi o 1.8 mm

rok výroby fichtla a r.v. DTčka?? :lol: :lol: na chrchlu se daj delat prasarny :lol:

_________________
Racing scooter...Aerox MHR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 06. 07. 2009, 11:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
no tak o kolik se má snížit?

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 06. 07. 2009, 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09. 03. 2009, 16:02
Příspěvky: 354
Bydliště: Olomoucký kraj
To se dá nějak přesně spočítat, ale jak, to nevím. K čemu by ti to bylo, budeš kupovat přeci novou, ne? 300?

_________________
Jak se o koně postaráš - tak tě taky povozí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 06. 07. 2009, 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
né hned časem

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 07. 07. 2009, 08:05 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
heled napiš na Forum Fichtlkrámku.cz ...esy se to dá nějak spočítat tak oni budou vědět jak ...a možná to bude sedět i na DT

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 07. 07. 2009, 09:37 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
to je jasné,že se to dá spočítat; e = (Vv+Vk)/Vk ; e stupeň komprese resp.kompresní poměr,Vv objem válce (u DT127.9 cm3) ,Vk objem spalovacího prostoru také v cm3.Ten zjistím takto: píst do HÚ,nalít olej do spalovacího prostoru otvorem po svíčce a poznamenat si hodnotu a pak spočítat.Kdo by chtěl víc vědět ať napíše.

oprava: 124,9 omlouvám se


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: snižení hlavy
PříspěvekNapsal: 07. 07. 2009, 09:40 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tak a máte to tu, jen by mě zajímalo, kdo z vás ví, jaký poměr komprese by tam chtěl mít... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz