Mé zkušenosti se svíčkama jsou různé.
V DT mi nejlépe funguje NGK br9es, obyčená platinumka. Měl jsem tam iridiovou od NGK, první vydržela dva km a druhá chvíli fungovala, ale lepší výkon jsem nezaznamenal. Cena 850,-! Champion jsem uznával akorát ve dvoutaktních dvouválcových jawách. A brisk měl v DT prodlevy při reakci na plyn. V KTM 250 SX jsem jezdil pouze NKG iridium, na tu to běželo nejlépe. V Hondě crf 450 r a Kawasaki KLR 600 funguje pouze Brisk s originál označením, na NGK mi crf dokonce nejede, původně jsem myslel, že jsou špatně nastavené ventily a směs a po zkonzultování s mechanikem kamarádem to nakonec dělala svíčka, která byla úplně nová. Simson brisk, NGK, Champion - tam je to jedno. Dachl nezažil nic jinýho než Brisk za 30 Kč, která se měnila asi tak do měsíce. Minibike čínský svíčky NO NAME.
Více elektrodový svíčky vůbec nefungujou a spíše dělají jen potíže, nejvíce v autech. Fungují pouze ve vozech, kde mají být originál. Viz.: Peugeot, Citroen... Originál je to spočítaný a větší jisrku vám to stejně nehodí.