Právě je 22. 11. 2024, 07:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Netahá
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2010, 19:59 
Offline

Registrován: 17. 10. 2009, 20:19
Příspěvky: 80
Bydliště: Bojiště 33, Ledeč nad Sázavou 584 01
Mám DT po GO(výbrus, píst, nová ojnice, nová ložiska na klice) zajel jsem to 700 km, pak jsem ji už tahal a jezdila parádně, 130 po rovně žádnej problém, ale pak jsem to dal seřídit tomu co mi dělal tu GO a s něčím hnul takže to do čtyřky jede tak nějak normálně i když se mi zdá že míň tahá a na 5 a 6 dám maximálně 100 po rovině a jakoby se to dusilo a motorka zpomaluje, newíte na co mohl sáhnout když to seřizoval po zajetí?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Netahá
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2010, 20:04 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Peca.Pepik píše:
Mám DT po GO(výbrus, píst, nová ojnice, nová ložiska na klice) zajel jsem to 700 km, pak jsem ji už tahal a jezdila parádně, 130 po rovně žádnej problém, ale pak jsem to dal seřídit tomu co mi dělal tu GO a s něčím hnul takže to do čtyřky jede tak nějak normálně i když se mi zdá že míň tahá a na 5 a 6 dám maximálně 100 po rovině a jakoby se to dusilo a motorka zpomaluje, newíte na co mohl sáhnout když to seřizoval po zajetí?

A proč se ho nezeptáš? ;) Jinak fakt nevím, co by se jako po zajetí mělo měnit (kromě například použití jiného oleje).

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Netahá
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2010, 21:07 
Offline

Registrován: 17. 10. 2009, 20:19
Příspěvky: 80
Bydliště: Bojiště 33, Ledeč nad Sázavou 584 01
neptám se ho protože když to nejelo pak tam jsem to tam dal znova von rekl ze to zpravil ale nzpravil jelo to porad stejne takže newim, něco říkal o přívěře že jí otočil asi o 2mm a že to prej ani nepoznám, poznakl jsem to docela dost, a taky něco o karburatoru, ja tomu moc nerozumim tak se radši ptám


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Netahá
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2010, 23:02 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Peca.Pepik píše:
neptám se ho protože když to nejelo pak tam jsem to tam dal znova von rekl ze to zpravil ale nzpravil jelo to porad stejne takže newim, něco říkal o přívěře že jí otočil asi o 2mm a že to prej ani nepoznám, poznakl jsem to docela dost, a taky něco o karburatoru, ja tomu moc nerozumim tak se radši ptám

Nastavení přívěry nesouvisí se zajížděním vůbec, nastavení karburátoru v podstatě taky ne. Jestli tomu nerozumíš, tak si přečti články, co tu (ne na fóru, ale na webu http://www.dt125.cz) jsou, od toho jsem je dělal... ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Netahá
PříspěvekNapsal: 05. 05. 2010, 19:13 
Offline

Registrován: 17. 10. 2009, 20:19
Příspěvky: 80
Bydliště: Bojiště 33, Ledeč nad Sázavou 584 01
a ještě je slyšet jakoby z pod budíků takový kňučení když jde do otáček, co kdyby se nějak rozbyl ten otvírací box když mě to nechce pustit přez 100, občas mě to pustí, ta že by byl nějakej drátek v hajzlu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Netahá
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2010, 12:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02. 01. 2009, 00:59
Příspěvky: 84
Bydliště: Brno
zkontroluj přívěu jestli ju máš vůbec otevřenou!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Netahá
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2010, 16:22 
Offline

Registrován: 17. 10. 2009, 20:19
Příspěvky: 80
Bydliště: Bojiště 33, Ledeč nad Sázavou 584 01
otevrená je, normalne se otevirá do 4ky, 5 a 6 kdyz se dostanu k ty stovce tak rychlost padá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Netahá
PříspěvekNapsal: 14. 01. 2011, 08:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Kňučí :D . Stalo se mi něco podobnýho a do teď nevím důvod. Než jsem udělal GO motoru pravém slova smyslu a dal nový válec Athena 170, tak moto nemělo omezovač, aniž bych tam měl nějaký otevírací box, vypínač či Alphatechnik. Po namontování motoru (Nic jiného jsem přitom nědělal.), tak motorka měla omezovač rychlosti, což se mi zdá, že popisuješ ty. Psal do firmy Ignitech, potom do nějaké druhé velké firmy přes elktriku na moto (nevím jméno) a nedostal jsem odpověď. Samozřejmě, že se mi nechtělo kupovat Open Box za 900,-, ale byl jsem zoufalý. ;) Athenu pod prdelí a omezovač. Závěr: koupil jsem Ignitech, namontoval podle svého zapojení (nemám origo budíky, ale digitální) a od té doby mi to funguje. Ale bohužel se nedovím, jak je to možné. Jediné co jsem udělal s elektrikou, bylo že jsem odpojil zapalování od svazku...

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Netahá
PříspěvekNapsal: 14. 01. 2011, 11:59 
Offline

Registrován: 17. 10. 2009, 20:19
Příspěvky: 80
Bydliště: Bojiště 33, Ledeč nad Sázavou 584 01
:D ja už to mam vyřešený, po tom co se mi to kouslo protože se odštíplo kus klikoveho ložiska mi dělal GO jeden pán z humpolce a totalne to zmrvil - valec poslal na vybrus takze se zvetsila díra ale píst dal stejnou velikost :D :D takže to nemělo kompresy a skoro to nejelo to bylo ono, tak jsem to pak dal vedle do vsi ke staršímu pánovi který vnukovi spravuje motokrosovou KTM a ten to oměřil, nejdřív si nechal poslat větší píst a až potom na ten píst dělal výbrus + musel jeste kapku upravit pist kvuli ojnici ale ted líta jak prdla :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Netahá
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2011, 10:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30. 01. 2011, 18:55
Příspěvky: 9
Mám ten samý problém..akorát nechápu jaktože ti jela 130 a pak po seštelování až jela 100 nebo kolik..přece když to šteloval tak ti neměnil ten píst atd..to už se to jenom doseřídí ne?? Jinak mě to taky vůbec teďka netahá co sem to zajel tak je líná jak veš.. :( :shock: měl sem to u jednoho týpka tady kousek z jíný vesnice kterej dělá servismena v KTM a zajíždí jim motorky na závody atd..dřív měl taky dt takže bych řek že se v tom asi vyzná až až..Jako i mistr občas něco posere ale že by udělal takovouhle školáckou chybu nevim no..Tak přemejšlim jestli mu to tam mam zase dát a nebo jestli radši k někomu jinýmu a tak no..Už mě to moje dt začíná srát a toho mam teprve necelej rok.. :D:D

_________________
DT125R r.v.2002
-Vzhled- Přední blatník yz, zadní blatník yz, LED diodové zadní světlo, Blástry Acerbis,gripy Progrip, zlaté duralové řidítka
-Výkon - Otevřené sání a přívěra, ignitech, Y.E.I.S cca na 12 mm, tryska 240, výfuk otevřený, slícováný kanály


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz