Právě je 27. 04. 2025, 19:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 04. 01. 2011, 21:03 
Offline

Registrován: 30. 12. 2010, 22:23
Příspěvky: 16
prosimvás mohli byste mě vysvětlit podrobněji co je to GO a výbrus(ůplně se stydim se ptát..ale rád bych se o tom dozvěděl výc :? )....nějaký základy vim ale moc ne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 04. 01. 2011, 21:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17. 02. 2010, 19:54
Příspěvky: 135
Bydliště: Mladá Boleslav
http://www.google.com, takova malá rada GO = GENERALNÍ OPRAVA

_________________
_____________________________________
YAMAHA DT 125 R, 2004,
ráfky EXEL , blastry RACETECH , př. blatník YZ, otevřená, GIANELLI EXHAUST , tryska 240Obrázek

8-) http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=47217 8-)


Naposledy upravil .shgR^ dne 05. 01. 2011, 06:50, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 04. 01. 2011, 21:29 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No tak nejprve výbrus, budu to psát trochu zjednodušeně:
Pokud se motor zadře, nebo už je prostě vyběhaný, tak se provádí výměna pístu. Tento úkon je spojen s výbrusem - když máš nový píst, nedáš ho přece do poškozeného (poškrábaného, vychozeného) válce. Válec se proto sundá a na speciálním přístroji se o něco málo rozšíří (zbrousí -> označení výbrus) jeho průměr, čímž se odstraní nerovnosti a díky rotačnímu pohybu stroje je válec také dokonale kulatý.

GO:
V inzerátech často jako GO označují právě pouze výměnu válce a výbrus, což vážně moc neodpovídá slovu "generální", proto se vždy musíš ujistit, co tím prodávající myslel. Pravá GO většinou zahrnuje i kompletní výměnu těsnění motoru, ložisek kliky a výměnu či centrování kliky.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 04. 01. 2011, 21:35 
Offline

Registrován: 30. 12. 2010, 22:23
Příspěvky: 16
j moc díky bobo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 05. 01. 2011, 09:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Bobo píše:
No tak nejprve výbrus, budu to psát trochu zjednodušeně:
Pokud se motor zadře, nebo už je prostě vyběhaný, tak se provádí výměna pístu. Tento úkon je spojen s výbrusem - když máš nový píst, nedáš ho přece do poškozeného (poškrábaného, vychozeného) válce. Válec se proto sundá a na speciálním přístroji se o něco málo rozšíří (zbrousí -> označení výbrus) jeho průměr, čímž se odstraní nerovnosti a díky rotačnímu pohybu stroje je válec také dokonale kulatý.

GO:
V inzerátech často jako GO označují právě pouze výměnu válce a výbrus, což vážně moc neodpovídá slovu "generální", proto se vždy musíš ujistit, co tím prodávající myslel. Pravá GO většinou zahrnuje i kompletní výměnu těsnění motoru, ložisek kliky a výměnu či centrování kliky.


Já si pod slovem generální představím ještě víc, Bobo :D Jen malá připomínka. ;)

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 05. 01. 2011, 10:28 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
OnBa píše:
Já si pod slovem generální představím ještě víc, Bobo :D Jen malá připomínka. ;)

A já jsem zase čekal, že něco takového napíšeš, :lol: jen jsem doufal, že to "víc" tady popíšeš.. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 06. 01. 2011, 18:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Bobo píše:
OnBa píše:
Já si pod slovem generální představím ještě víc, Bobo :D Jen malá připomínka. ;)

A já jsem zase čekal, že něco takového napíšeš, :lol: jen jsem doufal, že to "víc" tady popíšeš.. ;)

:D Myslím, že u DT tato "generální oprava" jak popisuješ stačí. Ještě bych připsal nějaká gufera (hlavně pod vodní pumpou, řadička, spojka, atd.) U svého DT to beru důsledněji, převodovka, komplet spojka, ložiska. Dtčka při běžném a drsnějším používaní bohatě stačí ta první varianta.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 10. 01. 2011, 20:45 
Offline

Registrován: 30. 12. 2010, 22:23
Příspěvky: 16
a hele chtěl jsem se zeptat proč se musí u 2 taktů brzdit motorem ??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 10. 01. 2011, 21:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17. 02. 2010, 19:54
Příspěvky: 135
Bydliště: Mladá Boleslav
proč by se muselo :) já brzdim motorem jen když nechci používat brzdy, třeba když dojíždim na červenou do křižovatky

_________________
_____________________________________
YAMAHA DT 125 R, 2004,
ráfky EXEL , blastry RACETECH , př. blatník YZ, otevřená, GIANELLI EXHAUST , tryska 240Obrázek

8-) http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=47217 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: koupě
PříspěvekNapsal: 11. 01. 2011, 10:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Tomáš píše:
a hele chtěl jsem se zeptat proč se musí u 2 taktů brzdit motorem ??


měl si tam mít spíš nesmí. Ale může :) Jde hlavně o motory s oilmasterem, který je poháněn lankem od plynu tak jak je to u DT... čím víc točíš plynem tím víc tam jde oleje. A když třeba v 9000ot/min pustíš plyn tak tam toho oleje jde jen tolik, co na volnoběh. Teda ještě sem se nesetkal s tím, že by se někomu hryzlo DT tím, že brzdil motorem... On ten dvoutakt stejně motorem skoro vůbec nebrzdí. Ale taky při dojíždění nebo zpomalování pustím plyn a jen podřazuju a DT jezdí 4tým rokem ( no i když teď spíš nejezdí :D). A když jedeš dlouho z kopce bz plynu tak je dobré občas vrknout plynem, ničemu tím neuškodíš

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz