Dufecom píše:
tak jsem si opravil otáčkoměr abych zjistil do kolika to vytočim a bez úprav 6500 o/min ,s ignitechem furt 6500 a když jsem si vyrobil vypínač a skoušel jsem to vypnout asi v 65km/h tak mi to furt točilo jen 6500,ale na volnoběh to roztočim až do 10500o/min, zkoušel jsem i kombinaci ignitech na brzdu a vypínač a furt nic, je to divný:(
Teď jsem se šel kouknout a mě k brzdě vede šedivej a hnědej a v ignitechu píšou že tam má vést zelenožlutej a hnědej, ale to asi nemá žadnej vliv:)
Edit:tak jsem dneska zkoušel zase něco a je jedno jestli se rozjíždim s vypnutým nebo se zaplým přepínačem.Nevíte někdo jak ten omezovač funguje?
ti řeknu naprosto přesně jak to funguje.....UPLNĚ NA PYČU

. Já mám s tim mám taky furt problémy.....když stojim.vytočim jí krásně do plnejch,ale při jízdě se jednou vytočí tak,pak zase jinaK......zpravidla se jí tedka při rychlostech kolem 60 sa vejš nechce přes 7 tisíc....a když jo,tak strašně cuká,vůbec netáhne a nemá smysl to dál točit,protože je to vo nervy....fakt už sem zoufalej.....ještě zkusim přeházet zapalko z kámošovýho Déta do mýho,páč já mám zrezly kontakty na zapalovací cífce,taK jestli to neni tim, a přeházim co bude moct,potom ještě zkusim seřídit směs a uvidím co dál.....už sem fakt bezradnej.....na rovině mi to jede sotva 80,z kopce 100,ale víc ani hovno....kámošovi to jede 120 po rovině jak nic a ještě ve dvou.....
