Právě je 22. 11. 2024, 00:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 31. 03. 2009, 14:07 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
mystic> Jasne, tak ja si myslim, ze kdyz tam davas kvalitni olej tak neni problem. Jestli mas to foto, tak ho sem hod, docela rad bych se mrknul.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 31. 03. 2009, 19:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:44
Příspěvky: 246
Bydliště: Praha 10 Strašnice (chata u Berouna)
Tak tady sem nafotil ten píst je to focený mobilem takže nic moc ;)


Přílohy:
píst3.JPG
píst3.JPG [ 58.97 KiB | Zobrazeno 2839 krát ]
píst2.JPG
píst2.JPG [ 58.42 KiB | Zobrazeno 2838 krát ]
píst1.JPG
píst1.JPG [ 58.99 KiB | Zobrazeno 2839 krát ]

_________________
Prodáno ! Jezdim sockou..... Kupuju auto
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 31. 03. 2009, 19:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:44
Příspěvky: 246
Bydliště: Praha 10 Strašnice (chata u Berouna)
No a podel toho jak je očouzenej mi přijde že už ztrácel kompresi (kroužky a opotřebovanej píst)


Přílohy:
píst5.JPG
píst5.JPG [ 47.62 KiB | Zobrazeno 2836 krát ]
píst4.JPG
píst4.JPG [ 53.43 KiB | Zobrazeno 2836 krát ]

_________________
Prodáno ! Jezdim sockou..... Kupuju auto
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 01. 04. 2009, 19:17 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
Pekne.. No, to psat jsem se jednoho mechanika a rikal, ze to ocouzeni je normalni a nemusi to vubec znamenat zavadu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 04. 04. 2009, 20:21 
Offline

Registrován: 01. 01. 2009, 01:46
Příspěvky: 90
Bydliště: Liberecký kraj
Johnyppe píše:
mystic, baty> Tak to bych doporucil se na neho mrknout a popr. pritahnout. Navod na serizeni je v manualu, co ma Gelos na strankach. Je to jednoduche - jsou tam 2 rysky, ktere musi byt v lajne. V podstate jen napinas to lanko, dokud nejsou rysky v lajne. No a pokud je uz je lanko natolik vytahane, ze to nejde poradne seridit, je treba pridat podlozku. Nejsem si ted jisty kam, ale to poznas.

Ahoj, nemůžete sem někdo hodit fotku? dneska jsem na to koukal, ale nějak nevim o kterých ryskách se mluví, nebo kam přidat podložku... děkuji všem moc :) mám totiž pocit že to maže nějak moc málo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 04. 04. 2009, 21:33 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
Vim, ze nastavovani oilmasteru se resilo v jinem tematu, pohledej to, je to tady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 16. 04. 2009, 06:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 19:06
Příspěvky: 141
já mám na DT komplet GO celýho motoru (gufera na klice,loziska,pist,ojnice) ...Ted mam od tý doby najeto asi 340km a skoušel sem to už vzít až do přívěry ...Když se to skusí pak zase ubere a jezdí se zase z lehka tak to nic neudělá...Ale to každý pozná protože když je to čerstvý tak tý motorce se ani do přívěry nechce ... Jinak jezdim MOTUL 710 ... Ted budu mít flašku už pryč a přecházim na CEPSA .. ;)

_________________
KTM EXC 125 'SIX DAYS '


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 16. 04. 2009, 14:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:44
Příspěvky: 246
Bydliště: Praha 10 Strašnice (chata u Berouna)
Jo já taky zajíždím a když to párkrát vezmeš do přívěry tak se nic nestane a když máš kovanej píst tak tim líp :) ;)

_________________
Prodáno ! Jezdim sockou..... Kupuju auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 16. 04. 2009, 14:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
:P Zdar chlapi, mám dotaz když dělám na mym DT kompletně motor nově...( oboje ložiska na klice, nová ojnice, nový píst, výbrus válce + prkotiny svíčka, těsnění/hlava a tak..) tak jestli to můžu teda zajet na tu 710 a jestli stačí když to zajedu jen 500 KM.
Moc se mi nechce to zajíždět i když vím že je to nutné...a ještě se hci zeptat Honzyse nebo kdo to dělal, že když si taky udělal celej motor tak jestli to je dost znát, doufám e jo. Měl jsem vůli na ojnici jak prase a píst už byl dost volnej, tak abych to nedělal jen tak...
A ještě se vás chci zeptat jak mám vyřešit filtr.
předtím jsem měl takovej divnej, hold se s tim v Německu nesrali.... měl jsem uřízlé horní výko toho jakoby boxu, a na hoře jsem měl jen tak šitsky přidělanej kousek nějakýho molitanu.
Otázka zní, kdybych si to předělal a dal tam ten "balón" jak maj crossky jestli by to bylo pro DT dobrý.
O předělání bych se nebál, jen jestli by to nevadilo a tak.
Nechci si hnedka na novej motor vydělávat znovu po jeho zadření.
A ještě kolik to mám ředit, jestli stačí naředit benzín tak 1:40 tim Motulem...
Zatim se mějte...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zajíždění po GO motoru (nový píst)
PříspěvekNapsal: 16. 04. 2009, 14:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 19:06
Příspěvky: 141
Mak píše:
:P Zdar chlapi, mám dotaz když dělám na mym DT kompletně motor nově...( oboje ložiska na klice, nová ojnice, nový píst, výbrus válce + prkotiny svíčka, těsnění/hlava a tak..) tak jestli to můžu teda zajet na tu 710 a jestli stačí když to zajedu jen 500 KM.
Moc se mi nechce to zajíždět i když vím že je to nutné...a ještě se hci zeptat Honzyse nebo kdo to dělal, že když si taky udělal celej motor tak jestli to je dost znát, doufám e jo. Měl jsem vůli na ojnici jak prase a píst už byl dost volnej, tak abych to nedělal jen tak...
A ještě se vás chci zeptat jak mám vyřešit filtr.
předtím jsem měl takovej divnej, hold se s tim v Německu nesrali.... měl jsem uřízlé horní výko toho jakoby boxu, a na hoře jsem měl jen tak šitsky přidělanej kousek nějakýho molitanu.
Otázka zní, kdybych si to předělal a dal tam ten "balón" jak maj crossky jestli by to bylo pro DT dobrý.
O předělání bych se nebál, jen jestli by to nevadilo a tak.
Nechci si hnedka na novej motor vydělávat znovu po jeho zadření.
A ještě kolik to mám ředit, jestli stačí naředit benzín tak 1:40 tim Motulem...
Zatim se mějte...



hele no já to zajedu 500km ...je to 125ccm...Tý ojnici ani klice se nemůže nic stát ( ale u velkejch obsahů bych se bál)..Mně v Německu nebo i ten kdo to dovez do Česka dal jenom nový kroužky ( jiný než tam patří) vůle tam byla že sem skrz válec a píst bylo krásně vidět světlo...Kroužky měly vůly na sirku :lol: No prostě hrůza a ojnice měla taky vůly.....No znát to určitě je !!!! Jinak budu jezdit furt 1:40 to je nejjistější mám zrušenej oilmaster

_________________
KTM EXC 125 'SIX DAYS '


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz