Právě je 21. 11. 2024, 20:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 03. 01. 2013, 18:13 
Offline

Registrován: 03. 01. 2013, 18:08
Příspěvky: 8
Na servo motorku jsou vyznačený čísla 2 a 1 (označení lanek) ty stejný čísla jsou aji na krytu přívěry. Můj problém zní: Jakto že ze serva z čísla 1 vede lanko do čísla 2 na přívěře? To stejny je i u druhýho lanka ( 2 vede do 1) Prostě jsou přehozené, ale přívěra normálně funguje, akorád mám kolem 7 tis ot vykonovou díru. Má to tak s těma lanka být a nebo to mám přehozený?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 03. 01. 2013, 21:02 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
A jsou lanka křížem? Každopádně by to chtělo pátrat po tom, jak to mají stejné ročníky TDR, i některá DT mají lanka překřížena a funguje jim to správně.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 03. 01. 2013, 21:06 
Offline

Registrován: 03. 01. 2013, 18:08
Příspěvky: 8
No práveže nejsou, jsou normálně..akorád mě zaskočili ty nesedící čísla..Rok výroby je 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 03. 01. 2013, 23:04 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tak to bych to nechal bejt. ;) Nebo si to zkontroluj po sundání krytu toho kolečka, kam jsou zapojená lanka – koukej, jak se to točí v závislosti na otáčkách a porovnej s videi na YouTube. :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 04. 01. 2013, 14:55 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
Hlavně neporovnávej s videii na youtube, mě tu bylo doporučeno to samé a měl sem z teho hlavu jak balon. Mám CDI od ignitechu a přívěra se mi točí ůplně jinak, i lanka mám jinak, takže pokud to funguje jak má, tak bych to nechál tak a nevrtal se do teho, ted sem nekde četl jak někdo moc našponoval ty lanka a odešlo mu servo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 05. 01. 2013, 14:27 
Offline

Registrován: 03. 01. 2013, 18:08
Příspěvky: 8
Reider píše:
Hlavně neporovnávej s videii na youtube, mě tu bylo doporučeno to samé a měl sem z teho hlavu jak balon. Mám CDI od ignitechu a přívěra se mi točí ůplně jinak, i lanka mám jinak, takže pokud to funguje jak má, tak bych to nechál tak a nevrtal se do teho, ted sem nekde četl jak někdo moc našponoval ty lanka a odešlo mu servo.

No vypadá to že mám taky řídící jednotku od ignitechu, ale stejně je to zvláštní. Nevím proč mám výkonovou díru asi od 6 do 7tis otáček a od 8 chytá druhej dech... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 06. 01. 2013, 19:06 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
Mě to ani 8000 netočí, přívera se mi otvírá v 5000 a nad 7500 to nejde :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2013, 13:17 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
...tak to máš poloviční zábavu... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2013, 13:49 
Offline

Registrován: 03. 01. 2013, 18:08
Příspěvky: 8
Když už jsme o toho, tak nevadí když je přívěra mírně odštípnutá (asi 1mm) na hraně kde se spojují dohromady?
A když mám originální motor na kterej nebylo šáhnuto (píst atd..) Má originální píst pruměr 56,00?
Takže kdyžbych chtěl měnit píst tak tam můžu dát ten stejnej rozměr?
Tento píst je pro DT, ale myslím že do TDR pujde taky.
http://www.wemoto.cz/bikes/yamaha/dt_12 ... _standard/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TDR - lanka přívěry
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2013, 15:48 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Štípnutí asi nevadí, maximálně to bude mít o něco horší průběh (pokud se to ovšem nerozpadne kompletně a nerozmlátí ti to motor... :-D). A dávat novej jen píst bez dělání výbrusu je podle mě blbost.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz