Právě je 21. 11. 2024, 19:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 09. 12. 2011, 16:17 
Offline

Registrován: 29. 10. 2011, 14:47
Příspěvky: 11
Nazdar chalani som tu novy :)
DT mam iba 2 mesiace a najazdil som nanom iba nejakych 500 km..ale prednedavnom mi zacalo zasekavat prevodovku napriklad jazdim mestom mam tam 5 zastanem na semafore a chcem dat neutral a nemozem zaradit 4 ale ked pustim spojku tak ze zacne zaberat tak daco klepne v motore a uz mozem normalne zaradit 4,3,2 a N :) neviete cim to moze byt ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 10. 12. 2011, 15:07 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Měl jsi dávat větší pozor v autoškole. Na motorce nemáš řadit z 5ky na neutrál na místě, ale postupně podřazovat před zastavením. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 10. 12. 2011, 18:15 
Offline

Registrován: 29. 10. 2011, 14:47
Příspěvky: 11
V autoskole nas to neucili :) ved ja tak vecinou aj robim len co som pocul na 2T by sa nemalo brzdit motorom lebo neni mazani vtedy.. tak ked potrebujem prudsie zabrzdit tak spojka a brzda.. a potom sem tam sa zasekne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 10. 12. 2011, 20:51 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Mázání je ok, pokud máš zapojené olejové čerpadlo. A jinak nemusíš motorem brzdit, ale jen při každém podřazení lehce pustit spojku. Prostě když bych chtěl na místě podřazovat z 5ky na neutrál, taky se mi to pravděpodobvně kousne a budu muset motorkou cuknout nebo popustit spojku či něco podbného.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 11. 12. 2011, 14:57 
Offline

Registrován: 29. 10. 2011, 14:47
Příspěvky: 11
no dobre diki za radu. budem tak robit... cize ked mam zapojene olejove cerpadlo tak kludne mozem aj motorom brzdit ? a este ejdna vec odporucas mi ho odpojit alebo nehat zapojene.. chcel som ho teraz cez zimu odpojit aby som mal istotu ze bude vkuse mazat.:) a davat olej do benzinu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 11. 12. 2011, 15:03 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Ano, protože čerpadlo maže i na základě otáček motoru - takže i když brzdíš motorem (máš podřazeno a puštěný plyn). Já doporučuji čerpadlo nechat zapojené - je to pohodlné a maže to dle otáček, tedy lépe, než když to mícháš do benzínu.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 11. 12. 2011, 16:33 
Offline

Registrován: 29. 10. 2011, 14:47
Příspěvky: 11
ano je to super vec ziadne miesanie z olejom ale aka je istota ze maze ? zistim to az ked zadrem :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 11. 12. 2011, 18:25 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No tak samozřejmě, ale to je podle mě opravdu hloupý argument. To je jako kdybys kola naplnil pěnou, protože "Jaká je jistota, že nepíchnu? Poznám to až tak, že mám prázdné kolo." :lol: ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 12. 12. 2011, 15:16 
Offline

Registrován: 29. 10. 2011, 14:47
Příspěvky: 11
no jasne.. ja som len tym narazal nato ze ci sa da nejako skontrolovat funkcia cerpadla na olej :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zasekavanie prevodovych stupnov
PříspěvekNapsal: 12. 12. 2011, 18:19 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No leda tak, že kontroluješ, kolik ti ho ubylo a kolik jsi projel benzínu, z čehož pak spočítáš poměr, v jakém ti to průměrně maže.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz