Hoší, koukám že tu řešíte spotřebu a podobně. Já dřív jezdil za zhruba 8l/100km na silnici, a v terénu kolem 10l/100km.. Od podzimu sem měl spotřebu na silnici hraničící s 10l/100km, a byl sem z toho docela nešťastnej, tak sem to ale ňákou dobu neřešil, pak se oteplilo, a zkusil sem karbec del orto (28) z TDR-145 tryska, a i s YEIS z TDR, a spotřeba o fous klesla, pak jsem kouknul na klapky a zjistil že přiruna vypadá příšerně zevnitř a klapky žádná sláva netěsní, tak jsem dal jetý ale zdáli se trochu lepší a přeci spotřeba o další fous klesla. Pak jsem začal mít z ničehoš nic špatnej vršek, jakoby nešla přívěra, ale po otočení klíčkem motůrek šel, zjistil sem že se mi povolila kladka přímo na přívěře, tak sem jí dotah, ale pořád nic moc, sundal sem výfuk a zjistil že přívěra je ňáká špatně nastavená, tak sem jí seřídil. Chybělo jí do 100% otevření cca 3-4mm. Výkon šel nahoru docela znatelně, ikdyž sem jí kdysi seřizoval a bez výsledku, tak teďkon to jezdí jako nikdy předtim. A spotřeba šla tyky dolu, zatím to vypadá že jako kdysi..cca 8l/100km na silnici..
Jinak mám laďák gianelli, yeis origo TDR, del orto (28-origo TDR).. Výkon za dva přes spojku na zadní, a po rovině něco kolem 120km/h (plná pět 105-110km/h)