Bobo píše:
OnBa píše:
Tak jsem ho namontoval i kamarádovi. 2100,- Kč byla cena i s poštovným. Já dal za Doma Racing před dvěma lety 3 500,- Kč, hlodá mě to!
Dal jsem mu 240 trysku a na směs jsem šahat nemusel, pouze kontroly podle svíčky.
Za 2100Kč kterej laďák a odkud?
Kupoval koncovku výfuku od Gianelli ve výprodeji. Kdyby dával i koleno, karburátor by se musel určitě odladit, ale nebral jsem to v potaz, protože jsem si myslel, že se tu řešila jenom koncovka. Moje chyba za kterou se omlouvám. Takže bych to chtěl shrnout, aby se tady všichni neptali dokola.
Lazená koncovka + originální koleno = zatím vždy mi stačila dát pouze větší tryska. Na mém motoru s výfukem Doma Racing jsem měl 240 trysku, kamarádovy s výfukem Gianelli seděla nejlépe 230 tryska, ségře s výfukem Gianelli sedí 240 tryska. Ne vždy platí pravidlo: čím větší tryska, tím větší výkon a je lepší experimentovat. Pokud se experimentuje s tryskama, tak se v
této kombinaci na směs šahat nemusí. Jednou jsem četl článek nějakého odborníka přes dvoutaktní motory, který vše odlazoval na brzdě a u každého motoru dokázal dostat maximální výkon úplně jiným nastavení, takže tímto poznatkem jsem chtěl říctl, že to moje určení není jednoznačné, ale pro domací nastavení dostačující. Maximální výkon z motoru stojí velké peníze a musíte na to mít zkušenosti a přípravky.
Lazený svod (lazená koncovka + lazené koleno) =
změna trysky a nastavování směsi.