Právě je 21. 11. 2024, 14:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 06. 02. 2010, 14:04 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
Zdravim, potřeboval bych poradit s výběrem řetězu na 80ku, nevim co na tom řetězu se počítá za jeden článek a nebo jestli tam nejsou i ještě nějaké jiné důležité rozměry...
dík

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 29. 06. 2010, 08:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
počítá se každý článek řetězu. Vnitřní i vnější. Koukni na něj a určitě to pochopíš. Jinak na DT 80 jsem řetěz neviděl a více toho nevím. Zkus motoline.cz nebo motogelnar

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 29. 06. 2010, 08:52 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
martys píše:
Zdravim, potřeboval bych poradit s výběrem řetězu na 80ku, nevim co na tom řetězu se počítá za jeden článek a nebo jestli tam nejsou i ještě nějaké jiné důležité rozměry...
dík

Na DT 80 jsem koupil celou řetězovku za 1500Kč (je to už dva roky). Řetěz jsem kupoval ČZ 428, 116 článků.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 30. 06. 2010, 11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
No jo, bývalý osmdesátkář se ozval... :D

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 01. 07. 2010, 19:31 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
OnBa píše:
No jo, bývalý osmdesátkář se ozval... :D

Já si totiž píšu, co jsem kdy a za kolik na motorku kupoval, takže jsem kouknul do mého "servisního deníku" a bylo to. Když vím, poradím. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 01. 07. 2010, 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Myslel jsem to v dobrém smyslu, já vím, že rád pomůžeš. Byla to taková narážka, snad to chápeš.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 01. 07. 2010, 21:40 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
OnBa píše:
Myslel jsem to v dobrém smyslu, já vím, že rád pomůžeš. Byla to taková narážka, snad to chápeš.

Jasně že jo. ;) Tohle je nevýhoda psané komunikace, chybí mimika atp. :D

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 02. 07. 2010, 15:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
To jo no, mám hodně problémy s vyjádřejím v sms. Vždy si to pos...

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 27. 07. 2010, 15:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Jaký byste mi doporučili převod na DT 80? Mám už rozetu, sekundár i řetěz hrozně vytahaný, takže budu kupovat novou řetezovou sadu. Teď mám převod 15/50. Jezdím po silnici i lesy. Řeším dilema, protože když si koupím například 16/48, šestku z 5,5 tis. otáček, kdy má motor největší sílu, asi moc lehce nevytočím. Bude lepší koupit převod více do síly, aby se rychlosti (hlavně 5,6) roztáčely lépe? Co myslíte vy? Nejlepší by samozřejmě bylo vyzkoušet to, ale nebudu kvůli tomu kupovat x rozet. :) Hlavně mne zajímají vaše zkušenosti a názory.

Rozeta
Sekundár

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řetěz - DT 80
PříspěvekNapsal: 27. 07. 2010, 17:57 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Bugs píše:
Jaký byste mi doporučili převod na DT 80? Mám už rozetu, sekundár i řetěz hrozně vytahaný, takže budu kupovat novou řetezovou sadu. Teď mám převod 15/50. Jezdím po silnici i lesy. Řeším dilema, protože když si koupím například 16/48, šestku z 5,5 tis. otáček, kdy má motor největší sílu, asi moc lehce nevytočím. Bude lepší koupit převod více do síly, aby se rychlosti (hlavně 5,6) roztáčely lépe? Co myslíte vy? Nejlepší by samozřejmě bylo vyzkoušet to, ale nebudu kvůli tomu kupovat x rozet. :) Hlavně mne zajímají vaše zkušenosti a názory.

Rozeta
Sekundár

Já jsem na DT 80 měl originální převod (bohužel už nevím, kolik to bylo zubů) a byl jsem s ním spokojen, maximálka 80 - 90 km/h, což je na tuhle motorku super, a táhla krásně celou dobu až do té maximálky. U slabých motorek je podle mě nesmysl dávat převod "do rychlosti", protože to maximálku díky nízkému výkonu stejně nezvedne (motorka prostě nebude mít sílu se vytočit), ba dokonce ji to možná i sníží, a akorát to zničí výkon na nižší rychlostní stupně.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz