Ladikk píše:
Ttj... Jako máš pravdu stím zadřením ale mě se to stalo tak že se mi tam ulomil kroužek... a ne třeba tím že jsem tam neměl olej na mazaní.... ale jako ten zvuk vůbec nenaznačuje na ložisko ale nejspíš to ložiskem bude... a hlavně to má strašněj ubytek výkonu.. ze starým pístem jsem jezdil 136km/h a tohle jsem rád že jedu 100 a ještě ten zvuk je takovej udušenej a dost... takže nejspíš vůle...
Ztráta výkonu může mít hodně důsledků. Třeba příklad: Kdyby ti to žralo olej z převodovky, byla by špatná gufera a tím pádem, kdyby gufero pouštělo olej stářím a né výrobní vadou, tak budou i ložiska. Olej by se dostával do spalování, ale nestačil by se všechen spálit. Důsledek by byl, zakarbonovaná svíčka, přívěra a ucpaný výfuk. Tím pádem, by došlo ke "ztrátě" výkonu. Poznal by si to hlavně podle toho jak motorka kouří při teplým motoru (jestli) a úbytkem oleje. Je to docela častá závada, potom motor už nemůže ani skoro běžet, tak má snahu chcípat na volnoběh, ulívat se, nestartovat, větší spotřeba benzínu....