Právě je 12. 07. 2025, 10:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 07. 05. 2011, 13:05 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Jenomže když jsi měl přívěru tak nějak napůl funkční, je to něco jiného, než když ji zaaretuješ přesně v plně otevřené poloze...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2011, 07:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Tak to prostě pude jenom ve vršku, a nepude se s tim dát normálně jezdit. Jenom kudla. Si teda myslim já. Možná mi přívěra chodila na půl, ale tim spíš by to mělo bejt lepší ne? ;) Myslim že v tu dobu se mi určitě ani nehla, ale to je jedno. Však to zkusit je otázka chvíle ne ;) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2011, 10:26 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Když ti přívěra chodí napůl, znamená to, že je to nahovno jak v nízkých, tak ve vysokých otáčkách. :lol: Když ji prostě naplno otevřeš, pojedete ti to skvěle ve vysokých otáčkách, což znamená od 7000 ot/min výše. Pokud bych já měl problém, že bych měl v háji přívěru, tak bych to tak udělal, než bych ji sehnal. Pod 7000 ten motor stejně nepouštím... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 24. 05. 2011, 21:07 
Offline

Registrován: 17. 04. 2011, 20:32
Příspěvky: 36
Čau. Tak sem tam dal přívěru a příde mi nic moc. Od 6500tis - 7500tis otacek pekny narust vykonu a najednou celkem ticho a přes 8 tisic točit ani nejde,(dřiv sem točil i 10 000) a spodek mi přijde stejný(před tím sem měl přivěru furt otevřenou). Řekl bych že to nemam dokonale seřizene ale potřeboval bych poradit z textu to uplně nechapu. Když pootočim kličkem tak se přivěra otevře a hned zavře, takže v tu chvili otevření můsí být naprosto přesně a plně volny pruchod? nebo zustane otevřena pořad? A ještě by mě zajimalo jak ta přivěra vypadá před otevřením. To jako po pootočením klíčku zůstava furt zavřená nebo jak to je? Vím, že to zní dost amatérsky ale potřebuji v tomhle mit naprosty přehled abych vůbec viděl čeho mám docílit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 26. 05. 2011, 11:10 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Po otočení klíčkem se přívěra otočí tam a zpět a až potom má být plně otevřená. Originál (neotevřené) DT to má po otočení klíčku tak nějak na půl bych řekl (ale jistě to nevím).

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 26. 05. 2011, 12:56 
Offline

Registrován: 17. 04. 2011, 20:32
Příspěvky: 36
Aha to by to pak vysvětlo. Ja sem myslel že má být po otočení klíčkem tam a zpět zavřená. A není divný že na nastartování je otevřená? Neměla by být spíš zavřená?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 26. 05. 2011, 15:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Po otočení klíčku se zavře a otevře, startuje to na otevřenou. Taky když to našlápneš, tak vteřinku slyšíš jinej zvuk, díky tomu, jak se právě zavírá. Nebo když to chcípneš (ne přes klíček), tak slyšíš jak se nastaví na jednu stranu ( se právě otevře). Alespoň na mim to tak chodí, a myslim že se to tu na stránkách taky tak popisovalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 04. 06. 2011, 07:51 
Offline

Registrován: 07. 04. 2011, 15:25
Příspěvky: 23
Zdravíčko pánové.Funkci a předělání o půl kola chápu i to že když se plně nechá otevřít.Zkrátka víc otáček -vs- víc benzínu.Ale zajímalo by mě pokad je to motorka která tenhle zásah nemá zdali to ovlivní to že motorka nedá větší rychlost jak 85-90 KM.Zajímá mě to z důvodu že jsem su zrovna zlomil nohu a mám hafo času tak jsem si to udělal ale nejni kdo by to zkusil.Abych nezvíšil zpotřebu a rychlost byla stejná to bych dal zas do původního stavu.Předem dík za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 04. 06. 2011, 12:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
ddadaa1: Tvůj dotaz moc nechápu. Tobě de o to, že chceš mít přívěru nastavenou jako na "zavřenej výkon" protože by to míň žralo, ale nechceš aby to míň jezdilo?
Bez výkonu neni rychlost, a bez otočený přívěry to prostě jede málo (muj odhad je že kolem toho kila by to mohl být opravdu strop). Já mám laďák Gianelli, dell-orto (28mm-145trysku), přiotevřený filtrbox, zvěčenou YEIS a poslední dobou, když to honim, tak sem na 5,5l/100km. Když to nehonim, tak někde i pod 4l/100km. A to mi to špatně vůbec nejezdí (na to jak to žere) :) .. Jezdim na motárdech, a sem 12tisíc po výbrusu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 04. 06. 2011, 12:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15. 10. 2010, 10:16
Příspěvky: 69
Bydliště: Hnojice
Franta DT 125r píše:
Já mám laďák Gianelli, dell-orto (28mm-145trysku), přiotevřený filtrbox, zvěčenou YEIS a poslední dobou, když to honim, tak sem na 5,5l/100km. Když to nehonim, tak někde i pod 4l/100km.

Tak tomu sám nevěříš ne? :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz