Právě je 22. 11. 2024, 04:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 12. 03. 2011, 18:57 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Pokud se jim to podařilo seštelovat takto se zapnutým sytičem, tak jsou to kluci šikovní. Na spotřebu by to vliv mít nemělo, spíš bych se bál, že to při určité teplotě (zima či naopak vedro) nanakopneš....

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 07. 06. 2011, 14:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
V Yamaze mi na DT otočili přívěru a řekli mi že už to mám otevřený na plno , chci se zeptat , stačí mi orïgo tryska 210 , nebo mám dát 240 ? Motorka jede fakt výborně

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 07. 06. 2011, 15:00 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
To je individuální. Předpokládám, že v servisu kontrolovali po otočení přívěry směs, takže by to mělo být ok, ale raději si to ověř (buď telefonem do servisu nebo jistěji přímo kontrolou směsi).

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 07. 06. 2011, 15:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
Bobo píše:
To je individuální. Předpokládám, že v servisu kontrolovali po otočení přívěry směs, takže by to mělo být ok, ale raději si to ověř (buď telefonem do servisu nebo jistěji přímo kontrolou směsi).

říkal že to seřídil no :)

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 07. 06. 2011, 18:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
Ještě se chci zeptat , jak Vám DT jezdí , mě příjde že mi to jede jak kroska , nic nic a pak najednou vylítne a tahá za ruce , je to normální u DT ??? Nemá to jet plynuleji ? :D :)

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 07. 06. 2011, 19:25 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Záleží, jak to kdo má nastavené/otevřené. Podle mě je takové chování motorky super 8-)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 07. 06. 2011, 19:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
Bobo píše:
Záleží, jak to kdo má nastavené/otevřené. Podle mě je takové chování motorky super 8-)

taky se mi to chování líbí , jen prostě se člověk nesmí bát jí držet pod plynem , což u mě je někdy problém :D

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 06. 2011, 16:46 
Offline

Registrován: 17. 04. 2011, 20:32
Příspěvky: 36
Čau potřeboval bych vidět jak ma být nastavený tento oilmaster. Vše zůstalo puvodni akorad sem musel vymenit lanko od plynu a nevim jak se to donastavit(tim lankem). Jsou tam rysky 0,1,2 a potom ta ryska pod tim. Zajimalo by mě jak to má být. Chapu to tak nějak že po puštění plynu by měla ryska být třeba na 0,1 nebo 2. Diky za rady


Přílohy:
DSC03454.JPG
DSC03454.JPG [ 225.18 KiB | Zobrazeno 3244 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 06. 2011, 18:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
Rosťa píše:
Čau potřeboval bych vidět jak ma být nastavený tento oilmaster. Vše zůstalo puvodni akorad sem musel vymenit lanko od plynu a nevim jak se to donastavit(tim lankem). Jsou tam rysky 0,1,2 a potom ta ryska pod tim. Zajimalo by mě jak to má být. Chapu to tak nějak že po puštění plynu by měla ryska být třeba na 0,1 nebo 2. Diky za rady

Přesně tak jak je na fotce to mám já , řekl bych že ty rysky by měli bejt přesně naproti sobě , štěluje se to šroubem (nejsem si jistej ale, já se do toho pouštět nebudu) . A jak ti to maže ?? málo nebo hodně ?

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 06. 2011, 23:01 
Offline

Registrován: 17. 04. 2011, 20:32
Příspěvky: 36
Ja to tam ještě nemam tohle je foto ktere neni moje. Kamoš mi řikal že to ma byt na nule, což tady je kousek před. Tak se bojim aby to mazalo na volnoběh. Ale asi to dam tak nějak na tu nulu. Jinak dik


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz