Právě je 22. 11. 2024, 00:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 18. 10. 2011, 12:17 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Zkusil bych vyčisit filtr a vypálit výfuk. Těsnění to z tebou zmíněného důvodu nebude a kdyby to bylo přidřený, tak za chvíli dojezdíš úplně... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 18. 10. 2011, 17:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 03. 2011, 18:54
Příspěvky: 96
Bydliště: Brno
a ty kroužky myslíš že je blbost? Sem vytáhnul přívěru a mrknul sem na píst a kolem aji mezi kroužkama to bylo trošku očernalý, dal bych fotku, ale momentálně nemám jak ju dat do počitaču :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 22. 10. 2011, 17:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 03. 2011, 18:54
Příspěvky: 96
Bydliště: Brno
no tak už se to jeví jako v pohodě, vyčistil sem ještě ten filtr a dobrý asi :)
díky Bobo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 19. 11. 2011, 16:26 
Offline

Registrován: 18. 06. 2011, 16:35
Příspěvky: 34
Tak jsem se rozhodnul, že to ropůlím a kouknu na to jak to vypdadá, protože v tom něco cvaká...chci to zkusit udělat sám,ale nevím jestli to zvládnu ... dělal jsem jen G.O. na stadiounu , tak nevím jestli je to o moc těžší ... bojím se hlavně předvodovky a toho mechanismu řazení ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 20. 11. 2011, 15:21 
Offline

Registrován: 18. 06. 2011, 16:35
Příspěvky: 34
Tak jsem to rozebral a nejspíše jsem zjistil důvod toho cvakání... Na fotce červenou barvou je označeno co se utrhlo a modrou barvou co bych potřeboval povolit.... Z toho plynou dvě otázky: 1. Co s tím utrženým kusem? Dá se někde sehnat tento díl ? 2. Jak povolit tu matici ? Díky...


Přílohy:
DSC00104.JPG
DSC00104.JPG [ 590.21 KiB | Zobrazeno 2729 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 22. 11. 2011, 15:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
matku v pohodě povolíš pneumatickou pistolí, jak se s ní povolujou třeba šrouby na kolech u auta. udeláč drc drc a je dole, ten unašeč sem sehnal v servisu yamaha za 300 někomu ho vyměnili a já sem ho koupil jako starší díl

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 22. 11. 2011, 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09. 03. 2009, 16:02
Příspěvky: 354
Bydliště: Olomoucký kraj
Unašeč musíš sehnat druhý, odkloníš pojistný kroužek, zapřeš opatrně unašeč a matičku v klidu povolíš..

_________________
Jak se o koně postaráš - tak tě taky povozí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 01. 12. 2011, 20:17 
Offline

Registrován: 30. 10. 2011, 13:35
Příspěvky: 1
Zdravím, nově jsem koupil DT r.99. Po 20km jízdy jsem motor chcípnul a potom už nešel nastartovat , při nakopávání se motor kousnul, po chvíli cukání se opět protočil, ale při roztlačení se zase kousnul. Rozdělal sem hlavu a zjistil, že se pístní kroužek dostal mezi píst a válec. Nechápu to, motor měl najeto na nový výbrus a píst 500km. Poslal sem válec na nový výbrus, ale mam problém jak vyčistit,vypláchnout klikovou skříň, když do ní napadaly úlomky pístního kroužku, abych nemusel půlit motor ? Dík za rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 05. 12. 2011, 08:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
měl jsem podobnou věc ale rozlámal se mi tam jenom píst a zůstal diole rozemletej na kaši, já osobně sem to rozpůlil a vyčistil to pořádně a rovnou vyměnil i ložika na klice, investice cca o litr víc ale aspoň sem měl jistiotu že se mi nekousnou ložiska a nebudu se s tim muset srát znova, jinak to snad ani pořádně vyčistit nejde a může se stát že kvůli tomu odkurvíš i ten novej výbrus v tom lepším případě

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 26. 01. 2012, 18:35 
Offline

Registrován: 18. 06. 2011, 16:35
Příspěvky: 34
Tak jsem konečně rozpůlil motor (jsem zvědav, kdo ho složí :) ) a zřejmě jsem našel příčinu nevypínání spojky ... viz foto ... Jak opravit ?


Přílohy:
DSC00258.JPG
DSC00258.JPG [ 602.55 KiB | Zobrazeno 2587 krát ]
DSC00262.JPG
DSC00262.JPG [ 585.54 KiB | Zobrazeno 2587 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz