Právě je 22. 11. 2024, 00:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 27. 01. 2012, 13:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
fuuuh... to som este nevidel :D... ale tak bud samozrejme zohnat druhy diel...alebo vyskusat to tam trosku pozvarat a prebrusit do tvaru aky ma byt...a tomu druhemu obrazku nechapem...ved to je prevodovka nie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 27. 01. 2012, 14:42 
Offline

Registrován: 18. 06. 2011, 16:35
Příspěvky: 34
Převodovka to je, ale dle mého by měla být průchozí... Vyndal jsem ty dvě tyčky a tu kuličku ( kulička na sra*ku) a todle mi tam zbylo.. Nejspíš je to váleček z toho ložiska, protože tam jeden chybí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 30. 01. 2012, 20:06 
Offline

Registrován: 18. 06. 2011, 16:35
Příspěvky: 34
Když už mi nikdo neporadí co s tím :D , tak alespoň bych potřeboval vědět rozměr všech gufer a ložisek v motoru...( ještě některé nemám ani vydolované a rád bych už je objednal )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 31. 01. 2012, 11:22 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Já nevím, proč všichni chtějí znát rozměry, stačí znát shop, ne? ;)
http://shop.motogelnar.cz/yamaha-dt-125-r-motor/

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 31. 01. 2012, 19:46 
Offline

Registrován: 18. 06. 2011, 16:35
Příspěvky: 34
Chtěl sem znát rozměr všech ložisek ... Gelnar má jen na kliku a na ojnici ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 01. 02. 2012, 13:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
nu tak kurvá běžně má každej doma na papírku napsaný komplet ložiska ze všeho co doma má ne? tak nejsem línej vyndam je kouknu na čísla nebo změřim a hurá vyrazim so shopu je koupit ne? a když to budeš mít venku tak si ty čísla HLAVNĚ OPIŠ KDYBY SE TU ZASE OBJEVIL PODOBNEJ BLBEC A CHTĚL NĚJAKOU TAKOVOU HOVADINU VĚDĚT!!! zdar

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 01. 02. 2012, 17:49 
Offline

Registrován: 18. 06. 2011, 16:35
Příspěvky: 34
Nikdo se tě neprosil o tvůj vcelku trapný komentář...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 01. 02. 2012, 23:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
já vím že neprosil to máš odemně jako bonus zdarma

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 01. 02. 2012, 23:59 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No tak abych si tu trošku zasprávcoval: koll to sice mohl říct méně hrubě, ale s jeho myšlenkou souhlasím. Označení ložisek člověk zjišťuje jen když to potřebuje, já jsem to například nepotřeboval nikdy, protože najdu číslo dílu a koupím ho originál, nebo koupím díl u Gelnara, kde vím, že je přímo určen na DT, a značení tedy nepotřebuji. Takže pokud ty označení chceš vědět a nikdo ti ho tu dosud neřekl, budeš si ho muset zjistit sám vymontováním potřebného dílu. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: G.O. motoru
PříspěvekNapsal: 14. 02. 2012, 17:03 
Offline

Registrován: 11. 12. 2011, 14:19
Příspěvky: 43
hele když budu zpět montovat píst a hlavu nemám ten píst nějakým olejem natřít? když sem byl na praxi v autoservisu,tak tam to u aut natírali nějakým olejem


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz