Právě je 22. 11. 2024, 01:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Seřízení směsi a karburátoru Yamaha DT 80
PříspěvekNapsal: 03. 03. 2012, 15:45 
Offline

Registrován: 03. 03. 2012, 15:34
Příspěvky: 5
Ahoj, je to sice 80tka ale snad mi dokážete pomoct :-( Když je motor studenej a mam puštěnej sytič, běží krásně,jde za plynem,celkem i do otáček, když sytič vypnu, vyběhne na plný točky a nejde s tim nic udělat, dokud zase nezapnu sytič.
Z toho jsem usoudil, že tam jde moc vzduchu. Jehla je na poslednim zářezu, takže benzínu tam jde dost.

Když se motor zahřeje, se sytičem to nejde do otáček ale drží to volnoběh, když ho vypnu jde to zase do maximálních otáček aniž bych něco dělal.
Ve filtrboxu je pouze takovej molitanovej plátek napuštěnej olejem. Zkoušel jsem různě ucpávat přívody vzduchu do filtrboxu, a chvíli je to lepší, chvíli horší. Narval jsem i filtrbox molitanem,ale to se zase moc dusí.
Prostě to za boha nemůžu seřídit. Ale jak řikam, ze začátku když je motor studenej to se sytičem jede perfektně, ale s jehlou na max takže to žere jako tank. Sežrala mi litr benzínu za 10 minut, a vlastně jsem nenaladil vůbec nic...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení směsi a karburátoru Yamaha DT 80
PříspěvekNapsal: 03. 03. 2012, 23:32 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
To spíš vypadá, že na to fakt má vliv ten sytič, jako že třeba když ho vypneš, někde to tam saje vzduch. Zkus se na to podívat z tohoto pohledu. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení směsi a karburátoru Yamaha DT 80
PříspěvekNapsal: 04. 03. 2012, 03:43 
Offline

Registrován: 03. 03. 2012, 15:34
Příspěvky: 5
To znamena? Zkusit zacpat vsechny kanalku,privody sytice,kudy by to mohlo sat fales? :) mel jsem navrh i gufero pod zapalkem,motorka nekolik let nejela..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení směsi a karburátoru Yamaha DT 80
PříspěvekNapsal: 04. 03. 2012, 11:40 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Ano tak jsem to myslel, jestli to nesaje někde okolo toho mechanismu zapínání/vypínání sytiče.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení směsi a karburátoru Yamaha DT 80
PříspěvekNapsal: 04. 03. 2012, 12:32 
Offline

Registrován: 03. 03. 2012, 15:34
Příspěvky: 5
A vis ze mozna jo? Cistim celej karbec,mam ten mechanismus v ruce a kdyz do toho fouknu tsk pri pustenem sytici nic nefouk a pri vyplem celkem jo :-) zkusil jsem to zaizolovat a uvidim :-) dam vedet,zatim diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení směsi a karburátoru Yamaha DT 80
PříspěvekNapsal: 04. 03. 2012, 14:39 
Offline

Registrován: 03. 03. 2012, 15:34
Příspěvky: 5
Tak jsem to zkusil oblepit,aby to nefoukalo okolo a zatim to funguje :-) Diky za pomoc, ja totiz nevedel co s tim vsechno je, uz jsem na tom delal plno oprav a jeste jsem to nevidel nastartovany... :-) Koupil jsem ji v dezolatnim stavu, kdyztak ji mam tady, jestli se chces podivat :-) http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=67839


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení směsi a karburátoru Yamaha DT 80
PříspěvekNapsal: 04. 03. 2012, 19:57 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Hehe, tak to jsem celkem frajer, že jsem to takhle na dálku trefil... :lol: 8-)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení směsi a karburátoru Yamaha DT 80
PříspěvekNapsal: 04. 03. 2012, 20:54 
Offline

Registrován: 03. 03. 2012, 15:34
Příspěvky: 5
:-D to uznavam,ze jo :-D Diky,usetril jsi mi trapeni :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz