Právě je 21. 11. 2024, 19:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: 19. 03. 2012, 15:49 
Offline

Registrován: 11. 12. 2011, 14:19
Příspěvky: 43
mě to taky takhle dělalo,ale celý sem to přes zimu pročistil+výměna pístu a prostě se to jako by po přidání plynu "dusí"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: 19. 03. 2012, 16:43 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Benny píše:
čau hoši, hele když nastartuju se sytičem ta po chvilce přidám plyn tak se začne dusit a chcipne,bez sytiče nejde ani nastartovat. Mám poštelovat volnoběžný otáčky a volnoběžnou směs? díky

Ano, máš poštelovat volnoběžný otáčky a volnoběžnou směs. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: 19. 05. 2012, 21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27. 11. 2011, 14:36
Příspěvky: 10
Zdar kluci
Mam problem s tim že když motor vytočim víc jak nad 8000ot./min. tak ztratí tah a tak na 5ku nebo 6tku to nevytočim už vůbec nad těch 8000ot./min.
Díky za pomoc :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: 19. 05. 2012, 23:52 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Pokud to nedělalo vždy, tak bych řekl, že ti dosluhuje motor...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: 20. 05. 2012, 13:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27. 11. 2011, 14:36
Příspěvky: 10
tosi mě moc nepotěšil hale ;-) no ještě mě napadlo žeby to mohlo bejt tim že je to DT přitáhlý z německa a že to mělo ten omezovač(kterej už je odblokovanej) ale stejně ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: 20. 05. 2012, 22:17 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No a filtr jsi doufám vyčistil, viď? ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz