Právě je 03. 12. 2024, 18:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2012, 09:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Vyděl bych to na bohatou směs. Za studena to kouří normálně, s i bez přímazu. Za tepla by teoreticky nemělo, ale je to 2T že ;) Jak již bylo psáno. Filtr, a potom kdyžtak srovnat směs.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2012, 16:08 
Offline

Registrován: 13. 01. 2012, 23:35
Příspěvky: 22
Franta DT 125r píše:
Vyděl bych to na bohatou směs. Za studena to kouří normálně, s i bez přímazu. Za tepla by teoreticky nemělo, ale je to 2T že ;) Jak již bylo psáno. Filtr, a potom kdyžtak srovnat směs.

směs myslíš v malých otáčkách? (šroubem- jak se ochuzuje jak obohacuje?)
filtr jsem už čistil, všim jsme si že otáčky se zastaví snad vždy na 8.5 tis. maximálně a motor pak jakoby škytá(kucká) a kouří v těch otáčkách jen když jedu na 5ku a vejš (ve velkej rychlosti, když mam už tlačítkem vyplej omezovač)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2012, 16:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Podle toho jak jezdíš. Pokud je svíčka černá potom, co si tomu dával. Tak je někde chyba. Buď to ti tam de málo vzduchu, nebo moc benzínu. Řešil jsem podobný problém. Sundal sem gumový kolínko co vede vzduch do ajrboxu. Tim tam šlo vzduchu víc. Ale logicky by si měl dát menší trysku ;) Mě napadá, že by problém mohl být taky ve svíčce, ale to mi připadá nepravděpodobný.
Jinak směs v nízkých otáčkch můžu těžko myslet, když řešíš problém vysokých otáček ;) Osobně jsem řešil "volnoběžnou směs" akorád když se mi to ulejvalo při malých otáčkách/šlo to hůř od spodu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2012, 19:43 
Offline

Registrován: 11. 10. 2010, 15:51
Příspěvky: 99
nazdar skusal niekto nieco take ze vybrat celu pruiveru kechat tam len tie krity na bokoch a tak sa previest? ja som skusil len otvorit priveru a takto sa ist previest a je to o pozunanie silnejsi tach sice okolo 5 000 otacok to malinko zdusi a tak to vystrely az na 10 000 otacok ako sialene a ci nekto neskusal co to roby ked tam nieje privera dik :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2012, 23:34 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No asi dost bordel, měl bys tam po té přívěře díru...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 10. 05. 2012, 06:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Když zůstane přívěra uplně otevřená, tak zhruba do 3tis/ot je to uplně nepoužitelný. Motor de za plynem jak fabia 1.4 MPI. Nad zhruba ty 3tis je to už dobrý, ale jede to stejně jen zhruba v horní třetině otáček. To by šlo leda na trať, člověka by nebavilo s tim jezdit, krom toho spotřeba by byla asi obrovská. DTčko je troufám si říct dváca s nejlepším spodkem, tak mi příde blbost to ňák takhle prasit.
Mě když začalo zlobit servo, tak se mi v hlavě klubal nápad jak jí udělat ovládanou plynovym lankem. To si myslim že by nemuselo chodit špatně 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 10. 05. 2012, 20:24 
Offline

Registrován: 11. 10. 2010, 15:51
Příspěvky: 99
mne sa cosi po... elektrika tak mi nefunguje privera tak to je take nudzove riesenie ale zda sa mi ze to detecko zrazu leti sice ta spotreba je asi dost sice jazdim teren cisto tak ale zhruba som na tom isotom ako ked mi privera isla a sa aj zatvarala t ze ais tak sice tak ako si pisal zo zaciatku nic tach ako dobri simson ale potom ten narast vykonu daco nadherne :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 24. 05. 2012, 23:33 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
Mám DT r.v 1998. Když zdělám výfukové koleno tak mám přívěru zavřenou, taktéž je tomu i po otočení klíčku, znamená to že mám ,,zavřený´´ motor? Motor točí maximálně 6000ot/min a jede maximálně 85km/h, omezovač nemá, nebo aspon já ho nenašel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 28. 05. 2012, 05:58 
Offline

Registrován: 26. 05. 2012, 10:04
Příspěvky: 2
cau, chci se zeptat... mám otevřenou přívěru naplno, všechno funguje jak má, ale občas se přívěra zblázní a přetočí se do zavřené polohy a už se nikdy nevrátí... a při zapnutí klíčku to neudělá ani ten zvuk co má dělat. Přívěru musím otevřít a natvrdo přetočit jak má být a pak to zase chvíli funguje... jinak přívěru čístímtím 2x do sezony. nevíte čím to může být? Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 28. 05. 2012, 13:53 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Mně se někdy stává, že přívěra za jízdy najednou přestane otvírat, musím chcípnout a znouvu otočit klíčkem, ale to je podle mě špatnou baterkou - sice to asi není tvůj problém, ale zkus každopádně dobít baterii.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz