Právě je 22. 11. 2024, 00:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 12. 06. 2012, 20:04 
Offline

Registrován: 13. 05. 2012, 09:06
Příspěvky: 12
Zdravím chtěl by jsem se zeptat jestli by jste nikdo nevěděl příčinu že na volnoběh de do max. ot. 6000 a při jízdě nejde ani do těch 6000 ot.
a nemá plynulou jízdu ale je to takový vyskákaný ( nevím jestli to tím mohlo začít ale jednou jsme byly jezdit a mě se to začalo dusit a když se mi povedlo vytočit začalo my střílet z výfuku tak jsem to chcípnul a nechal asi 2 min. stát pak jsem to nastartoval a bylo to v pohodě kámoš mi říkal že by mohly chytnout ve výfuku saze tak nevím).

Prosím o pomoc!
Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 13. 06. 2012, 00:06 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Můj tip je píst v háji... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 13. 06. 2012, 14:22 
Offline

Registrován: 13. 05. 2012, 09:06
Příspěvky: 12
HM :? a to se dá nějak vybrousit nebo koupit novou sadu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 13. 06. 2012, 18:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 03. 2011, 18:54
Příspěvky: 96
Bydliště: Brno
když uděláš výbrus, musíš logicky koupit větší píst. Ten starej by ti tam byl na nic ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 13. 06. 2012, 19:59 
Offline

Registrován: 13. 05. 2012, 09:06
Příspěvky: 12
to já nevím já jsem novej na motorce a hned tajto docela se bojím to vyměňovat

a jak se tam píše že se to má nehřát na 80 °C tak to mam ohřát ve vodě nebo horkovzdušnou pistolí??nebo je to jedno?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 13. 06. 2012, 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 06. 2010, 09:57
Příspěvky: 33
Bydliště: Slovakia Smižany
Ja ked som teraz menil piest tak som nemusel nic nahrievat a piestny cap som do piestu v pohode vlozil rukov, ale keby to neslo tak to skus nahriat tou pistolou ale pochybujem ze ta pistol to tak ohreje, alebo daj piestny cap do mraznicky na par hodin a on posobenim teploty zmensi svoj priemer a pojde to tam zasunut.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2012, 11:29 
Offline

Registrován: 13. 05. 2012, 09:06
Příspěvky: 12
a ještě jestli je na to nějaké rozlišení asi podle průměru co?

nestačil by tento? http://www.dvoutakty.cz/37-yamaha-dt-12 ... t-125.html

Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2012, 12:19 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Když je tam napsáno, že je pro DT, tak by asi stačil. ;) Jinak ten píst je sice levný, ale jistě litý, kovaný je lepší. :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2012, 18:05 
Offline

Registrován: 13. 05. 2012, 09:06
Příspěvky: 12
A kovanej mi vydrží o kolik víc
jo a ještě bych se chtěl zeptat když to ohřeju a pořád to čudí tak jaká je tam chyba?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: na volnoběh nejde nad 6000ot. a při jízdě strácí výkon
PříspěvekNapsal: 15. 06. 2012, 09:24 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
O kolik to fakt nevím, ale je i lehčí a tak prostě, ale klidně se tam může dát litej, originál je taky litej.
Když to moc kouří, tak špatná směs, případně moc oleje.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz