Právě je 19. 07. 2025, 15:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 08. 2012, 11:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2011, 19:33
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 5
Taky mam zaprasenou značku a trochu blatník. Je to normální.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 16. 08. 2012, 23:36 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
Mám teď problém. Motorka nechce jít do otáček nad 5500ot/min, začne kuckat a vynechávat, když zdělám kryt airboxu tak je vše v pohodě a jede normálně, začlo to dělat poté co sem to položil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 23. 08. 2012, 05:42 
Offline

Registrován: 12. 06. 2012, 16:43
Příspěvky: 20
Lidi prosímvás včera jsem nějak rozhasil karbec .. mám 240tku trysku a jehlu na prostředním zářezu a jede to pěkně takže to tak asi nechám.. ale když se snažím seřídit volnoběh . .tak najdu natom šroubu volnoběhu doraz , povolím o 1,5 otáčky ca .. no nastartuju ale motorka prostě zdechne naten volnoběh nehledě nato jak otočím s tím dorazovým šroubem šoupátka ( tenkterej se dá otočit rukou ) .. Co s tím ? Jak si mám asi nastavit vyšší volnoběh když to nejde a zdechne to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 23. 08. 2012, 20:07 
Offline

Registrován: 12. 06. 2012, 16:43
Příspěvky: 20
Tak už jsem to seřídil .. i když šroub bohatosti mám skoro nadoraz řekl bych tak maximálně otáčku z dorazu .. no a když z volnoběhu vezmu za plyn tak se to dusí , ale když zakryju rukou půlku pruřezu do airboxu tak to nedělá tak si říkám čert to vem .. proč dávat plnej z volnoběhu ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 29. 08. 2012, 12:04 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
A na kolik máš nastavené volnoběžné otáčky?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 29. 08. 2012, 18:26 
Offline

Registrován: 12. 06. 2012, 16:43
Příspěvky: 20
cca 1600 někdy když zavřu plyn tak zůstanou klidne i na 1900 pak to proturnu tak spadnou natech 1600 .. a jeste si budu muset trosku pohrat s jehlou (mám v na prostředním zářezu) a tryskou (240) protoze plnej plyn muzu dat tak od 9500 - 10500 jinak to jede prostě hůř než třeba při 3/4 plynu. Trořku si myslím žeto může být aiboxem , jeto Derbi GRP 125 motor z Dtčka a má to o dost větší airobx , když totiž zacpu půl te díry na airboxu , můžu dát plnej klidně uz od spoda , zkusím to teď zacpat napůl a projet


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 29. 08. 2012, 20:13 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Asi nezbývá, než takhle laborovat no...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Seřízení směsi
PříspěvekNapsal: 10. 03. 2013, 17:52 
Offline

Registrován: 03. 10. 2011, 19:19
Příspěvky: 20
Ahoj dtčkáři .. Potřeboval bych poradit ohledně směsi .. Airbox mám otevřenej (Není tam ta hubice) Trysku mám 240 jehlu uplně dole co to jde .. ale motorka má málo vzduchu .. Nejde do otáček a dusí se .. Vše se vyřeší když sundám boční víko od airboxu. Je mi to celkem divný, když tady ostatní píšou že jim stačila vyndat ta hubice a měli chudou směs . a já tryku uplně dole a bohatý jak blázen ..
Byl bych moc rád za každou radu .. Dík :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 10. 03. 2013, 19:09 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Záleží v jakých otáčkách – volnoběh, střední otáčky, vysoké otáčky?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 10. 03. 2013, 19:14 
Offline

Registrován: 03. 10. 2011, 19:19
Příspěvky: 20
Vysoký .. Když to mám zavřený tak se přes 6000 otáček nedostanu .. a když dám to víko pryč tak jde točit pěkně .. fakt nevim .. přece nebudu jezdit bez toho víka .. :/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz