Právě je 21. 11. 2024, 20:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zvecsenie rozsahu a rychlosti otvarania privery
PříspěvekNapsal: 28. 09. 2012, 18:38 
Offline

Registrován: 10. 08. 2012, 15:53
Příspěvky: 33
Cavte niekde som cital ze privera na nasich DT je naplno otvorena iba ked je DT vypnute ze po nastartovani sa uz naplno neotvara to by aj vysvetlovalo preco mi to so zapojenou priverou nejde na zadne tak lahko ako s plne otvorenou zablokovanou priverou. dlho som rozmyslal co s tim doteraz som mal v plane spravit si vypinac na kable ovladania privery ked by som ho vypol a az potom nastartoval bola by naplno otvorena... teraz som vsak nasiel video co mi moj plan asi dost zmenilo vlozenim sablony do toho kolecka ziskame rychlejsie a vecsie otvaranie... teda tomu jazyku nerozumiem ale matika nepusti. co na to poviete? rozsah otvarania zistim asi tento vikend ak si najdem cas a mozno to aj skusim spravit. tu je to video budem rad ked sa k tomu niekto vyjadri ale niekto kto sa tomu aspon trochu rozumie alebo aspon tak ako ja :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvecsenie rozsahu a rychlosti otvarania privery
PříspěvekNapsal: 28. 09. 2012, 18:39 
Offline

Registrován: 10. 08. 2012, 15:53
Příspěvky: 33
http://www.youtube.com/watch?v=VSlxZr8e ... re=related tu je to video


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvecsenie rozsahu a rychlosti otvarania privery
PříspěvekNapsal: 28. 09. 2012, 20:29 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
Jestli jsem to pochopil správně tak, podle mě je to nějaká kravina... :D Rozsah otvírání přívěry určuje motorek, nikoliv ta ,,řemenička´´ na lanka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zvecsenie rozsahu a rychlosti otvarania privery
PříspěvekNapsal: 29. 09. 2012, 15:39 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No rozsah samozřejmě jde ovlivnit tím kolečkem, ve kterém jsou lanka uchycena – když bude menší, bude se to otáčet víc. Ale co nechápu je to, že by se neotvírala úplně - vždyť to právě záleží na tom, jak si ji nastavíš pomocí napínán/povolování lanek...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz