Právě je 13. 05. 2025, 05:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 28. 05. 2012, 15:31 
Offline

Registrován: 26. 05. 2012, 10:04
Příspěvky: 2
já už právě kvůli tomu investoval peníze do nové baterie a je to pořád stejné... :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 29. 05. 2012, 18:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Baterka je dle mě nesmysl. Kdybyste viděli mojí baterku :lol: Jednou jsem jí přistich, když v ní nebyla odhadem ani třetina elektrolitu, dolil jsem jí destilkou a kapacita malinko stoupla (nevybila se tak rychle). Jinak třeba po tejdnu kolikrát sotva svítila kontrolka neutrálu, přívěra ta se neotočila už vůbec. Ale našláp sem, a v pohodě. Vše chodila jak mělo. Když mi občas vypad kabel od baterky, tak přívěra zůstala v poslední pozici kdy byla s proudem. V baterce bych tedy chybu nehledal (paradoxně jsem DT prodal, když už přívěra byla spíš do počtu. Pořád mi za jízdy dělala servisní otočku (třeba 10x za kilometr) :lol: Ale pochybuju že je to baterkou.

Pokud zůstává v ňáký poloze, a bez ručního přetočení nejde, tak bych chybu viděl v servu. Konkrétně možná s poťáku, ale to bych viděl spíš na muj problém.
Bobo: Pokud Ti přestane fungovat přívěra, a všechno okolo ti normálně svítí (kontrolky atp..) tak bych chybu v baterce neviděl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 16. 08. 2012, 11:36 
Offline

Registrován: 10. 08. 2012, 15:53
Příspěvky: 33
Cavte, preskumavam nasu stranku a nasiel som tu jeden clanok ktory vo mne vyvolal chaos http://www.dt125.cz/informace/foto/img_cmn.html
dole je pisane ze zmenou nadstavenia privery sa neda zvysit vykon u DT po roku 1997 co to je? nejaky zvast alebo pravda? mam rok 98 a priveru mam otocenu ( odblokovanu) na tovarnom nadstaveni som sa nikdy neviezol tak neviem porovnat... a ze starsie rocniky maju vsetko riesene odlisne nechpem co tam moze byt riesene odlisne... tento vykend idem dat moto dokopy gufero na klukovke, nadstavit karburator, atd. asi prevrtam tu chujovinu co ja za karbosom nenapadaju ma tie 4 pismenka :D tak ma zaujima ci ma moje DT koni seriovych 14 alebo cca 20 ? dik.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 16. 08. 2012, 11:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2011, 19:33
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 5
Taky to nějak nechápu, ale to je jedno. Sériově to má 7-11 kw. S vyladěnym se dá dostat k 20 kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 16. 08. 2012, 16:04 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Je to kec, v roce 1997 žádný zlom nebyl.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 16. 08. 2012, 18:04 
Offline

Registrován: 10. 08. 2012, 15:53
Příspěvky: 33
diky chlapi to ste ma ukludnili a sory za moju gramatiku "vYkend" a Y.E.I.S.... som po nocnej a nemohol som spat tak uplne unaveny som pisal a teraz to citam a :shock: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 17. 08. 2012, 09:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Docela hezkej článek. Jen pár takovejch věcí co mě rosekaly :lol:

-Německá verze se nevyplácí otvírat
-S motorkou se dá jed 120-130, ale není na to stavěná (kdyby viděli mě, jak jsem to hnal z Bene do Vestce, celou cestu pod plnym, s ručičkou tacha pořád zaseklou o doraz a to ne jednou :lol: )
-ponornej efekt na silnici..Nesmysl řešit u takovýdle motorky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 28. 10. 2012, 13:18 
Offline

Registrován: 23. 09. 2012, 20:32
Příspěvky: 6
Jak dlouhý jsou ty lanka prosim vás? Já prostě vůbec nemůžu ty lanka nasadit, mám je asi moc krátký...nechápu :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 29. 10. 2012, 10:52 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
A ty je měníš nebo jak? Jedno je kratší, jedno delší, tak je musíš dát správně. :) Jinak je to docela otrava je tam dávat, musíš to nejdřív komplet zašroubovat na dolní straně, aby lanka byla povolená, až potom jdou nasadit do toho kolečko (ale pořád dost blbě), pak je zase dotáhneš vyšroubováním.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 29. 10. 2012, 19:02 
Offline

Registrován: 23. 09. 2012, 20:32
Příspěvky: 6
Né, já jsem je neměl vůbec zapojené. Předchozí majitel je asi odpojil kvůli baterce, protože ta se mi tam dávala po koupy hned nová. Jinak je to strašný nasadit ty lanka :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz