Právě je 21. 11. 2024, 12:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Karburator dt125 lc
PříspěvekNapsal: 31. 10. 2012, 16:43 
Offline

Registrován: 31. 10. 2012, 16:30
Příspěvky: 1
Ahoj všem,
prosím o radu s připojením hadiček na karburátoru.Na foru jsem několik podobnych temat našel,ale byl bych rád,aby se to jasně vysvětlilo na přiložených obrázcích.
1 - přepad
2 - oilmaster_?
3 - přepad
4 - _?

připojení z nadrže je asi všem jasné...
děkuji za pomoc :mrgreen:


Přílohy:
CIMG4914.JPG
CIMG4914.JPG [ 191 KiB | Zobrazeno 4173 krát ]
CIMG4913.JPG
CIMG4913.JPG [ 147.76 KiB | Zobrazeno 4173 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Karburator dt125 lc
PříspěvekNapsal: 06. 11. 2012, 17:27 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
myslím že přepady sů úplně vše, oilmaster se dává na gumovou přírubu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Karburator dt125 lc
PříspěvekNapsal: 06. 11. 2012, 23:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
tak ak si dobre pametam tak u mna je skor ta 2-ka oilmaster ...ale toto mas na LC a je mozne ze tam to je trosku ine... lebo ja na karburatore mam aj 2 "trubicky" ci ako to nazvat kde mi ide voda(ak si dobre pametam) ale ty ich tam nemas ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Karburator dt125 lc
PříspěvekNapsal: 08. 12. 2016, 20:02 
Offline

Registrován: 05. 12. 2016, 20:46
Příspěvky: 1
Zdravim nakolko mam rovnaky problem a tie foto nejdu zobrazit tak pridavam nove a ziadam o pomoc vopred dakujem
1=?
2=?
3,4,5 asi prepady


Přílohy:
karbec.JPG
karbec.JPG [ 638.24 KiB | Zobrazeno 3501 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Karburator dt125 lc
PříspěvekNapsal: 10. 12. 2016, 03:39 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Se omlouvám, ty obrázky se pravděpodobně rozbily při přechodu na jiný hosting, nevšiml jsem si toho a nyní již nejsem schopen je obnovit. Tak doufám, že ti to tu někdo znovu popíše. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz