Právě je 23. 11. 2024, 09:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 03. 04. 2014, 13:07 
Offline

Registrován: 10. 03. 2013, 11:08
Příspěvky: 13
Čau. Četl jsem si dnes OnBovu předělávku DT. Dočetl jsem se o té jeho přívěře. Tak jsem šel celej naťešen do garáže a tam jsem zjistil, že se mi přívěra otevírá jinak než vám. Při zapnutí zápalka se otočí do otevřené pozice a pak zpět do uzavřené. Hlavně otáčí v protisměru hodinových ručiček (tam). Mám 2004.

_________________
"Co je TO? řve TO , smrdí TO, nejede TO ? ... auTO"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2014, 19:42 
Offline

Registrován: 06. 05. 2014, 17:05
Příspěvky: 1
Čau, dělal jsem z jara údržbu na DT rok 2005, vyměnil jsem píst, těsnění, odškrtil jsem výfuk a zaslepil vývod od výfuku. Co je to, to nevím, někde jsem nasel ze system co redukuje vyf. plyny, nevím vůbec jakym směrem to funguje, ale dle toho co jsem si našel se to má zaslepit do výfuku jsem dal korek na air-boxu (chobot demontován) záslepku v podobě šroubu do hadice a stahnout hned u u dirky. Problém je asi v přívěře, která chodí se strašným spožděním(do kopce lepší přeřadit a pokračovat na ,,spodek") různým nastavením a zkoušením se to lehce měnilo, ale stejně ta odmlka tam je, teď je to možná lepší než předtím. Jenže maximálka je rovných 100 omezovač asi nemám (do budíku 3 dráty) 6 roztáhnu od 40 až po sto na 5 max 90, ale předtím to aspoň svých 110 udělalo z mírného kopečka ke 120. Kdyz mam 6 tak na 80 se na chvilku zaseknu nez se otevre privěra pak to zas jede na nektere kvalty se otvirana na hned (casto 3 a 5) jinak zas odmlka. Snad nevadi ze jsem to trosku rozepsal ale uz opravdu nevim co stim na pistu mam cca 300Km a uz to chci mit hotovi, kdyby to aspoň jelo jak předtím (uplne origo stav najeto 19. tis). Sere mě že jsem do toho narval čas a prachy zatímco výsledek k horšímu (možna o ješte néco lepší spodek o par kapek spotreba). Předem dík Vse jsem delal dle navodu tady na webu ci motorkarich baterku jsem zkousel pŕevod origo, nevím jestli je předek 16-17 zítra lépe spočítám jestli to hraje nějakou rolu J


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 04. 08. 2014, 14:23 
Offline

Registrován: 04. 08. 2014, 14:11
Příspěvky: 1
Chcel by som sa opytat jednu vec . pred nedavnom som kupil dtcko ale je prerobene skor na cross niesu tam svetla klakson budiky a veci okolo toho nieje tam ani bateria a oto mi ide aky to ma dopad na priveru ? a ako zistim ze ju mam odskrtenu ?? Diky :|


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 10. 08. 2014, 14:42 
Offline

Registrován: 29. 07. 2014, 17:19
Příspěvky: 2
Dejivik píše:
Chcel by som sa opytat jednu vec . pred nedavnom som kupil dtcko ale je prerobene skor na cross niesu tam svetla klakson budiky a veci okolo toho nieje tam ani bateria a oto mi ide aky to ma dopad na priveru ? a ako zistim ze ju mam odskrtenu ?? Diky :|


Co si to tu nejdřív pročíst než položíš takto blbou otázku ? ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 02. 09. 2014, 21:20 
Offline

Registrován: 02. 09. 2014, 21:03
Příspěvky: 1
Zdravím, chtěl bych poradit s mojí DT 125 LC, na správnou odpověď jsem zatím nenarazil, tak bych chtěl poradit víc.
Dělo se to už při zakoupení, jezdí pěkně jen když zařadím na 6tku, začně se to jakoby dusit a ztrácí to otáčky až na nějakých 4/5K otáček a musím přeřadit, tím to zase nabere otáčky na těch 9k..čím by to mohlo být? Normálně těch 9k otáček vzládá ale takhle na 6tku už ne a z rychlosti nějaké 110km/h klesne až na 80km/h .. z kopce je to lepší ale problém se stejný, možná se mi to neotevítá tak dobře, aby to na 6tku mělo sílu přívěru otevřít a tím pádem se to spíše dusí i ubírá.. Omezovač tam není, baterka je ok, sání čisté, výfuk čistý, trysku jsem zaměnil za 240, řetěz je dobrej, přívěra je teda trochu zakarbovovaná ale myslím že to nemůže mít vůbec vliv, čistit jí zatím nechci.. přívěru jsem si i jinak zkoušel upravovat (lanky) ale bylo to skoro stejné, možná by to chtělo lepší membránu? .. byl bych rád za nějakou pomoc ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 13. 02. 2016, 12:35 
Offline

Registrován: 12. 02. 2016, 20:52
Příspěvky: 4
Ahoj, našel jsem na jendom neěckém webu zajímavý článek, to co je popsané na webu pořád není úplné otevření, je potřeba slícovat stranu u pístu a tím se dosáhne ještě většího výkonu. Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 13. 02. 2016, 21:54 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Zajímavý, chtělo by to potvrdit měřením... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 16. 02. 2016, 16:49 
Offline

Registrován: 12. 02. 2016, 20:52
Příspěvky: 4
Tak ten tvar přívěry takhle sedí, když jsem koukl jen s půlkou tak přívěra uzavírá stranu od pístu o cca 4mm když je slícovaná ve předu. Horší je pro mě teď, že musím měnit přívěru a na TDR nepasuje z DT :evil: Až to celé složím tak napíšu jak to teda jede, jinak narazil jsem na jednoho člověka co to měl slícovaný od jednoho z yamahy tak, že měl na stranu od kolena vystouplou hranu a lítalo mu prý DT o dost víc než kámošovi co jí měl taky otevřenou. :D Jinak takhle nastavit to jde jen lankama tak že sundáš právou pulku přívěry a nastavuješ levou :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 17. 02. 2016, 18:10 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Ono už tady pár lidí psalo, že když je tam ze strany od výfuku schod, tak mají pocit, že to jede líp.

Hitak128CZ píše:
Jinak takhle nastavit to jde jen lankama tak že sundáš právou pulku přívěry a nastavuješ levou :)


Nebo sundat výfuk a rukou to hmatem zkoumat. :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 17. 02. 2016, 18:16 
Offline

Registrován: 12. 02. 2016, 20:52
Příspěvky: 4
Ještě mám teď problém, že přívěra se občas nevrátí, nebo chodí pomalu, je slyšet taková jakoby cvrkání, je možný že to dělají moc naplý lanka? Když jsem je víc povolil tak je to lepší, ale pořád to trochu je slyšet. (Přívěra se nehýbe, ale je slyšet cvakání od motorku)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz