Právě je 20. 07. 2025, 12:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009, 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:44
Příspěvky: 246
Bydliště: Praha 10 Strašnice (chata u Berouna)
Geloš píše:
Na karburátoru DT 125 se regulačním šroubem volnoběhu jednoznačně seřizuje množství vzduchu.
Utahování = méně vzduchu, bohatší směs volnoběhu.
Povolení = více vzduchu, chudší směs volnoběhu.
Volnoběžný systém karburátoru má vliv zejména na startování, běh naprázdno a částečné zatížení (uvádí se do 1/3 otevření šoupátka). Na životnosti motoru (smrtelný vliv chudé směsi) ani na plném výkonu se špatně nastavená volnoběžná směs projevuje minimálně. Při úpravách motoru k vyššímu výkonu ("laděný" výfuk, kuchání airboxu, zvyšování kompresního poměru) se upravuje směs zejména jehlou šoupátka a hlavní tryskou.
Karburátory 4-taktních motorek mají regulační šroub volnoběhu většinou na opačné straně karburátoru, za šoupátkem nebo klapkou (směrem do motoru), u tohoto systému se reguluje množství už "hotové" směsi vzduch/palivo, vliv povolení a utažení šroubu je přesně opačný než u DT 125.

Tak tady je přesně to co jsem chtěl vědět....aspon vim že mám přidat jenom na šoupátku :)

_________________
Prodáno ! Jezdim sockou..... Kupuju auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2009, 11:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Baty : Mě se to taky tak podobně dělá :( a docela mě to sere.
A když jedu tak mi to točí i jen 8 tis./min. a to je taky na hovno.
Tak si asi tento postup vytisknu a pudu na karburátor. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2009, 13:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
co ti to taky dělá?

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2009, 13:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Že mi to přidává jako tobě....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2009, 14:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
to je normalni

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bohatost směsi
PříspěvekNapsal: 08. 04. 2009, 22:50 
Offline

Registrován: 22. 12. 2008, 15:45
Příspěvky: 16
Čau,potřeboval bych tak přibližně vědět kolik otáček mam povolit šroub na bohatost směsi když sem tam měl trysku 240 a dal sem 260???a nestoupně spotřeba o moc??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: bohatost směsi
PříspěvekNapsal: 09. 04. 2009, 12:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15. 01. 2009, 20:39
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
To se nedá nějak říct prostě si to musíš vyzkoušet sám... Jinak šroubem bohatosti stejně nastavíš bohatost jen na volnoběh a mírné zatížení jak už tu bylo psáno... Musíš to posunout o zářez na jehle... ;)
brothus píše:
Čau,potřeboval bych tak přibližně vědět kolik otáček mam povolit šroub na bohatost směsi když sem tam měl trysku 240 a dal sem 260???a nestoupně spotřeba o moc??

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 18. 09. 2009, 15:45 
Offline

Registrován: 08. 05. 2009, 13:36
Příspěvky: 17
Čau chtěl bych se zeptat jestli nevíte čim by to mohlo být: mám DT z německa rv.99 a když jedu na asi 1/2 až plnej plyn tak to nad 7000otáček začne jakoby cukat, když jedu tak do půlky plynu tak se vytočí až do červenýho, mám novou trysku(240),novou svíčku, vypranej filtr,vykuchanej vejfuk, otočenou přívěru, 2500km od výbrusu a novejch gufer a ložisek (kompresi má furt dobrou,takže s pístem nic neni, i když jsem koukal vejfukem tak byl dobrej) , a čistil jsem i karburátor a směs je dobrá.Dík za odpovědi, jen neříkejte zahodit:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 19. 09. 2009, 12:40 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Dufecom píše:
Čau chtěl bych se zeptat jestli nevíte čim by to mohlo být: mám DT z německa rv.99 a když jedu na asi 1/2 až plnej plyn tak to nad 7000otáček začne jakoby cukat, když jedu tak do půlky plynu tak se vytočí až do červenýho, mám novou trysku(240),novou svíčku, vypranej filtr,vykuchanej vejfuk, otočenou přívěru, 2500km od výbrusu a novejch gufer a ložisek (kompresi má furt dobrou,takže s pístem nic neni, i když jsem koukal vejfukem tak byl dobrej) , a čistil jsem i karburátor a směs je dobrá.Dík za odpovědi, jen neříkejte zahodit:)

Mně na tom zaráží, jak můžeš motor vytočit do červenýho, když dáváš jen půl plynu. Sice píšeš, že směs je dobrá, ale v souvislosti s tím plynem bych to viděl na špatnou polohu jehly.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 19. 09. 2009, 13:11 
Offline

Registrován: 08. 05. 2009, 13:36
Příspěvky: 17
když jedu tak do 7tis. jí dám třeba plnej plyn pak to stáhnu na polovinu a vytočí se i víc.Jehlu jsem zkoušel posouvat na obě strany a žádnej vliv.

edit:tak jsem se byl projet a zjistil jsem,že do 7.-7.5 tis můžu dát plnej plyn a pak když dám plnej od 7-9tis tak nejde začne cukat, ale přes 9tis můžu dát zas plnej a vytočí se až do 11,5 tis.Na neutrál to nedělá to jde vytočit normálně a na 1 a 2 to blbne míň skoro vůbec.Zkontroloval jsem znova tu směs a je dobrá, akorát svíčka má mokrej závit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz