Právě je 16. 11. 2025, 06:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 20:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
maras a bobo: vy jste o kousek z5 dříve to bylo poměr a zároveň výkon a teďkom to je poměr NEBO výkon 25kw, viz můj hořejší příspěvek.

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
http://www.abeceda-autoskoly.cz/Skupiny-RP/
http://ridicske-prukazy.info/ridicske-opravneni.html
ty vole oni to asi fakt změnili :lol:

Tak to musím zapít, konečně můžu shánět DRZeto

Tak zapíjet se nebude:
Zákon 361/2000 Sb., § 83 odst 2 zní:

Řidičské oprávnění skupiny A udělené osobě podle odst. 1 písm. d) (od 18 let) opravňuje k řízení motocyklů o výkonu do 25 kW s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklů s postranním vozíkem a s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg.

§ 83 odst 3 zní:

Řidičské oprávnění skupiny A udělené osobě podle odst. 1 písm. e) (od 21 let) opravňuje k řízení motocyklů o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklů s postranním vozíkem a s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg.

Vše citováno ze znění zákona 361/2000 Sb. ve znění platném k 14.4.2009

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2009, 07:14 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
já vás zdravím pánové a tiše závidím jak se na ty kilowaty těšíte; já z nich už začínám mít strach. (Kdysi jsem se těšil jako vy a pak, že historie se neopakuje). Jinak ještě bonbónek. Mluvil jsem tuhle s kamarádem z Belgie a tamnější bengálci prý mají přívěsné vozíky za auto a na něm jednoduchou válcovou brzdu, takže se hned na silnici pozná rozdíl otevřené vs.zavřené. Samozřejmě asi s přesností +/- autobus, ale jim to stačí. A je vymalováno. Jeho klukovi takhle sebrali papíry a zabavili motorku. (Asi to fakt nebudou blbci-kašlou na žárovky a jdou po kilowatech). To až přijde sem tak pánbůh s vámi a zlé pryč. A možná to při současném "honu" na motorkáře nebude dlouho trvat (jsme přeci v EU nebo už jsme vystoupili?). Pak půjdou ty tuning firmy domů s brekem. A taky jste se nezmínili o cenách a podmínkách v těch vašich autoškolách. Ty nadávky by asi admin nestačil mazat. Co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2009, 09:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13. 01. 2009, 15:33
Příspěvky: 48
Bydliště: Liptovsky Mikulas
Zaujmav0 ako to tam v ČR máte, no ajtak som sa nedozvedel koľko kw na wr 450f v TP...

_________________
http://offroad-lm.szm.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2009, 11:14 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Bobo píše:
jeleva: Pořádně si to přečti Ty, ;) oni totiž nemají omezení "s poměrem výkon/hmotnost do 0,16kW/kg". Chápeš to? Když máš motorku, co váží 100kg a má 20kW, ten poměr je 20/100 = 0,2kW/kg a už to nesmíš řídít! A přitom to nemá ani těch 25kw.

jeleva: Tak tenhle "boj" jsi vyhrál, ;) sám jsem to napsal s tím nebo, ale vůbec mi to nedošlo. Tak to je fajn, že je to takhle... :lol:

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2009, 12:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
Pepo až na to, že tady nejsme v Belgii, a myslím si, že rozhodně je přijatelnější, když jede kluk na motorce,která má 29kw a v papírech 25, než když má v papírech 25 a v reálu 135kw, podle mně by bylo nejlepší zvednout limit na 35kw, tak se v pohodě vlezou skoro všechny jednovály endura do 600ccm a těm silničním motorkám to je přeci jedno..jestli psát 25 nebo 35, když stejně realita bude o 100kw víc.
Bobo: já s nikým nebojoval:-D jen jsem se snažil vám vyvrátit vaše chybné domění, a jse rád, že se mi to povedlo..protože tak i kdybys měl 25kw a lehoučkou motrku, tak bys jí nemohl mít,ale je tam to nebo... takže klidně si ikup motrku která má 160kw, ale musí mít v papírech napsané, že váží 1000kg :-)

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2009, 16:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
maras: když si klikneš na ten tvůj druhý odkaz a sjedeš dolů a najdeš si to v zákoně, tak to tam je s tím slovíčkem nebo...
tak já už fakt nevím jednou to je tak a jednou tak.
dívám se do aktuálních testových otázek: Řidičské oprávnění skupiny A, udělené osobě starší 18 let, ale mladší než 21let:

správná odpověĎ: Pouze k řízení motocyklu o výkonu do 25kw nebo s poměrem výkon/váha nepřesahujícím 0,16kw/kg.
prostě já si na95%,myslím,že tam je to nebo...díval jsem se i na tvoje vlákno na motorkářích a tam všichni píšou, že tam je to A, ale nikdo nepodal žádný důkaz a většina z nich jsou ti co už ten řidičák dělali dříve..takže asi tak..tehdy tam bylo A a nyní tam je NEBO.
Ale už to radši nebudem řešit protože na netu víš jak..najdeš neaktualizovaný zákon, nebo tak... já se na to díval do aktuální učebnice aš co mi dali 14 dní z5.
když koupíš otorku, která má v papírech 25kw, tak ti dají pokoj a je to.
A to tvoje dr-z nevím jestli by prošlo: když má 29kw a váží kolem 130kg? tak to máš 0,22. kw/kg

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2009, 16:53 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Tady je odkaz na stránky, kde je ke stažení platné (od 1.1.2009) znění zákona - http://www.novapravidla.cz/UZ-ZAKONA-O- ... IM-PROVOZU
A bohužel pro vás (mladší) se tam píše - str.56:
Řidičské oprávnění skupiny A udělené osobě podle odstavce 1 písmeno d) opravňuje pouze k řízení motocyklů o výkonu do 25 kW s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklů s postranním vozíkem a s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg.

Na druhou stranu - já bych ty kilowatty oželel, být mi dneska 18 ;) . Co si o tom myslíš ty, Pepo?

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2009, 17:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
aha aha díky moc Vláďo, takže to dali zpátky a platí i ten poměr... al jak sem řekl.. když bude mít 25kw v papírech tak ti nikdo snad nic neřekne, i když u některýh motorek to řeší tak, že píšou i míň, třeba jsem viděl zmiňované wr-f 450 které mělo 17.5 kw.

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: co po dt
PříspěvekNapsal: 09. 05. 2009, 17:59 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Haha, Bobo - jeleva 2:0 :lol: 8-)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz