FastLander píše:
Na tohle bych se chtěl také optat, kamarád koupil DT ale musel udělat novej píst, válec.. má to zajeté, ale už předtím to nešlo pořádně vytočit někde okolo 7500-8000 se to sekne a dál to nejde. Zjistil že pokud to zkusí na neutrál je vše v pohodě, ale když je motor v zátěží i klidně na 1 se přes to nedostane, jen někdy pokud se to zrovna povede se dostat přes tuhle zmíněnou hranici tak to dál zase táhne, ale v rozmezí těch 7,5-8 ticíc potom opět ne. Prý zkoušeli měřit na osciloskopu jednotku a v tomhle rozmezí je tam vidět pokles napětí. Ale není mu a také mě jasné jestli to je určitě jednotkou (protože nová prý stojí okolo 13 ticíc kč a kupovat jí když je t nepotvrzené na 100% je dost drahé) Neřešil jste tu někdo takovýhle problém?
Ahooj,
nemůže to bejt omezený někde v karburátoru, nebo v elektrice ? Jako se tu psalo o něměcývh škrcených verzích !? A jak píšeš o té jednotce, tím myslíš jako CDI ? za 13 000,- to je nějak moc ...ta tak drahá není..

Ahoj, no má k tomu ještě "otevírací box" od ignitechu, ten je funkční sám sem ho zkoušel na svým DT. Jinak už mě nenapadá ji ná možnost, asi to budou mít tou CDI jednotkou.