Právě je 20. 07. 2025, 11:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2009, 09:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Bobo píše:
Tak to já si myslím, že převody v tom právě hrají velkou roli. Rozeta má totiž originál 57 zubů, on má o 2 míň, a to se pak nedivím, že mu to na šestku nejede. Ani s tím origo převodem není šestka nic moc.


Prosimtě... takhle lehce zaměněny převody na to nemají vliv! Myslíš že pouhý dva zoubky na rozetě ti tak rapidně zvíší rychlost a že by to motor už nezvládal?podle mě ne :p
Jinak on píše že mu to nikde nejde pořádně vytočit :) takže asi ani né z kopce.. a na tom převody nemají vliv! :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2009, 10:30 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Mak: On ale nikde nepíše, že mu to nejde vytočit všude, píše, že jen na pětku a šestku. A to je podle mě silou motoru. A když říkám, že s origo převodem ta šestka sotva jede i mně (je to spíš udržovací rychlost - vytočím pětku, dám šestku a na tu už to téměř nezrychluje, leda z kopce, a to si myslím, že mi moto jede fakt dobře), natož pak jemu, když tam má převod ještě více do rychlosti a třeba to nemá pořádně seštelovaný... ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2009, 17:16 
Offline

Registrován: 05. 05. 2009, 18:38
Příspěvky: 16
zdar já mám zas problem ze mi to nejde vytočit na jakýkolif kvalt prz 8 tisíc p uz nejde a dyz jo začne vynechávat treb az kope na maou rychlost ......... mám udelanej výpínač a prívru a nic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2009, 17:27 
Offline

Registrován: 04. 06. 2009, 08:13
Příspěvky: 56
potreboval bych radu..... :o mam d 125r r.v.1999 jezdila pekne ale tedka se mi strhal nahon tachometru a hned po tom me us motorka nejde do otoacek je to hrozne divny na 1a 2ku to vali paradne as k 11000otacek pak dam¨3ku a motorka zacne cukat a spadne to na 6500 a dalsi rychlosti us proste pres 7000nejdou vytocit nechapu to jinac na motorce mam novou svicku mam vycistenou priveru dobitou baterku vse sem skusil a furt stejny k budiku tachometru navic vedou 4dratky taky divny kdys me to s nema jezdilo v poho i 120 muhl zacit fungovat omezovac z niceho nic????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2009, 17:36 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
dt rko: Koukni se, jak vypadá Ignitech a zkus si ho tam najít.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2009, 18:05 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
dt rko: Snímač omezovače je v tachometru. Jestliže ti nejde tachometr, nedostává CDI potřebné impulsy a "rozhodí" zapalování.

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2009, 18:12 
Offline

Registrován: 04. 06. 2009, 08:13
Příspěvky: 56
tak sem koukal pod svetlo a vypada ze tam ten ignotech je je tam hodne tech takovejch spojek a je to v jakejsi gume po hromade to bude ono to vypada ale furt je my zahada proc to de jen na ty 2 rychlosti a pak konec jestly spatna bohatost smesi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2009, 18:33 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Vláďa to vystihl. Pravděpodobně proto, že teďka ti dává impulzy kdo ví jaké, když ti to nefunguje... A to, co popisuješ, není Ignitech, to tam máme všichni. Asi to nebyla moc dobrá rada, protože pravděpodobně tak snadno, jak jsem myslel, poznat nejde, vypadá opravdu podobně jako všechny standardní kabely a svorky.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 06. 2009, 21:54 
Offline

Registrován: 04. 06. 2009, 08:13
Příspěvky: 56
jasny no je tam splet kabelu jak svina a sou vsechny podobny tak moc nvm navic mam dt 20dni ale zas sem si rikal ze je prece divny ze motorka jela i 120v pohode to by (omezovac nepustil) ale zase ze tam sou 4ri draty kdys je tam ten ignotech tak tam mate taky 4 draty k budiku?? a tedka najednou to neleze do otacek a nechce to jet a pak proc 1a2jede uplne normalne na plno pak dam 3ku zabere to tak 2sec a pak jak kdyby tam nesel proud a padne to k7000a as do 6ky to nad 7000nejde hned to zacne skubat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 15. 06. 2009, 05:56 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
4 vodiče do tachometru = omezovač (dva jdou na žárovku a dva ke snímači impulsů). Jestli jsi do ukroucení náhonu jezdil 120, pak bys tam někde ignitech měl mít.
DT s omezovačem jde do cca 80km/h normálně vytáčet, pak snímač posílá do ŘJ moc impulsů a ŘJ "rozhodí" zapalování. Ignitech (podle mého názoru) funguje jako dělič impulsů, to znamená, že např.místo čtyř impulsů od snímače pošle do ŘJ jen jeden a tím ŘJ oklame. Problém je v tom, že aby motorka jela normálně, nějaký impuls do ŘJ jít musí. Jestliže máš ukroucený náhon, do ŘJ nejde nic a motor se chová tak, jak píšeš.
Jak říkám (píšu) - oprav náhon a budeš jezdit jako před tím.

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz