Joraell píše:
vyhozene penize motor jako je v DT, nedokaze tu vetsi vyhrevnost vyuzit na to by jsi musel zvetsit kompresi a jeste dalsi veci aby to melo smysl, tento benzin bude met mozna nejakej prinos u novejch 4t ale nejakej extra narust bych urcite necekal.
95% souhlas s Tebou;je to jako házet perly sviním.Těch 5% jsem si nechal na tu výhřevnost.Podle mne mají benzíny zhruba stejnou výhřevnost,ale liší se oktanovým číslem, což je odolnost proti detonačnímu hoření.Na to ,aby se fakt využil je potřeba zvětšit kompresi,jinak načasovat,atd.atd. jak píšeš.Pokud jde o volbu benzínu resp.jeho oktanového čísla měl bych následující(vyzkoušenou) radu dle provozních podmínek:1) vlhko/mlhy,zima(cca 7°C,nehoním to(jaro,podzim) klidně n91; 2) sucho,horko (třeba 30°C),nakládačka někde na trati; potom Shell Power (asi 100 oktanů?).Jinak ještě příklad:V Power do nádrže(mladej byl u toho)-výsledek "to jede jak svině";potom jsem to tam nalil a on to neviděl - výsledek "jede to úplně normálně!!). Takže v podstatě lidská psychologie.Poznal kulový.Ať si to každý zkusí sám;těch pár litrů ho nezabije.
P.S. Nejdůležitější část motocyklu je mezi stupačkami a řídítky resp.ta koule, co je pod přilbou;seděj na tom jen dědkové