Právě je 21. 11. 2024, 22:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2009, 08:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27. 12. 2008, 21:53
Příspěvky: 141
Bydliště: Tábor
Myslim že je to tam daný kvůli zime, aby ti nezamrzala směs.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2009, 10:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Tak aby směs zamrzla je blbost, v benzínu jsou anitiva, nebo prostě něco co dělá aby to nezamrzlo, navíc bez běžícího motoru se přece nic neouřívá, takže by stejně zmrzla. Prostě to tam má jít, zapojim a uvidim, jen nevim jakou hadici kam? Ale asi to zkouknu na TDR a uvidim.

Jinak chtěl jsem se zeptat na rozdíli mezi TDR a DT, ale nenašel jsem tu správnou garáž, do který bych to téma nadhodil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2009, 12:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Franta DT 125r píše:
Tak aby směs zamrzla je blbost, v benzínu jsou anitiva, nebo prostě něco co dělá aby to nezamrzlo, navíc bez běžícího motoru se přece nic neouřívá, takže by stejně zmrzla. Prostě to tam má jít, zapojim a uvidim, jen nevim jakou hadici kam? Ale asi to zkouknu na TDR a uvidim.

Jinak chtěl jsem se zeptat na rozdíli mezi TDR a DT, ale nenašel jsem tu správnou garáž, do který bych to téma nadhodil.



Ach jo...neboj, má to svůj důvod...zima, větší hustota vzduchu, vice vzduchu ve směsi = chudá směs
léto, menší hustota vzduchu, méně vzduchu ve směsi = bohatá směs

Když ohřeješ karbec, vzduch nebude tak hustý. Moje doměnka proč to tam bude. Jestli to tak není tak nic, ale je to logické

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2009, 13:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27. 12. 2008, 21:53
Příspěvky: 141
Bydliště: Tábor
Proč myslíš že to tam asi je? jen tak pro srandu kralíkům to by to tam nedávali


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2009, 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Ne, tak chápu že to tam svůj důvod má. To jako neřešim, ale v zimě sem normálně lítal taky a bez problémů, v létě to samý a bylo to vypojený. Teď sem to zapojil, tak uvidim..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 02. 09. 2009, 22:38 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
maras píše:
Franta DT 125r píše:
Tak aby směs zamrzla je blbost, v benzínu jsou anitiva, nebo prostě něco co dělá aby to nezamrzlo, navíc bez běžícího motoru se přece nic neouřívá, takže by stejně zmrzla. Prostě to tam má jít, zapojim a uvidim, jen nevim jakou hadici kam? Ale asi to zkouknu na TDR a uvidim.

Jinak chtěl jsem se zeptat na rozdíli mezi TDR a DT, ale nenašel jsem tu správnou garáž, do který bych to téma nadhodil.



Ach jo...neboj, má to svůj důvod...zima, větší hustota vzduchu, vice vzduchu ve směsi = chudá směs
léto, menší hustota vzduchu, méně vzduchu ve směsi = bohatá směs

Když ohřeješ karbec, vzduch nebude tak hustý. Moje doměnka proč to tam bude. Jestli to tak není tak nic, ale je to logické

Krásně vysvětleno. ;) Proto někdo mění na zimu trysku, ale právě ten předehřev by ten rozdíl měl zmenšit...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 01. 11. 2009, 22:09 
Offline

Registrován: 14. 04. 2009, 09:27
Příspěvky: 20
Bydliště: Havlíčkova Borová
Cau hosi nechtel jsem zakladat novy tema,ale mam takovy problem.Kdyz nastartuju Dtecko tak ho necham tak 2-3min nastartovany pak vyjedu mensi kopec po silnici cca 200-300m a zpatky a uz neudrzim ruku na valci,kdyz oddelam na chladici vicko tak uz v nem je ta voda dost tepla tam prst taky pomalu neudrzim a teplotu mi to ukazuje jen na tom prvnim bilim zarezu(ukazatel na budiku).Zda se mi ze to ukazuje malo nebo myslite ze to je normalni,abych takhle brzo neudrzel ruku na valci?Diky za info nechtel bych to zase zadrit.

_________________
Bacha na štěrk a stromy !!! :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 01. 11. 2009, 22:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Mno za normálních podnímek (ne jako je teď kolem 0 :-)) tak mám DTčko ohřátý (na půlce teploměru) za cca 500m, teplotu chladiče nevim..Ale když si vemeš že provozní teplota je cca ikdyby 80°c tak na tom ruku neudržíš. Ale je mi divný že i chladič je tak teplej, zejtra si šáhnu na svuj :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 02. 11. 2009, 09:03 
Offline

Registrován: 14. 04. 2009, 09:27
Příspěvky: 20
Bydliště: Havlíčkova Borová
Franta DT 125r píše:
Mno za normálních podnímek (ne jako je teď kolem 0 :-)) tak mám DTčko ohřátý (na půlce teploměru) za cca 500m, teplotu chladiče nevim..Ale když si vemeš že provozní teplota je cca ikdyby 80°c tak na tom ruku neudržíš. Ale je mi divný že i chladič je tak teplej, zejtra si šáhnu na svuj :-)


Ne chladic ne to kdyz neudrzim ruku na valci tak si na chladici sundam vicko a dam si prst do vody v nem tak uz to je taky dost vrely a to me je divny za takovy kousek a teplota jak rikam to mi ani tu pulku neukaze.

_________________
Bacha na štěrk a stromy !!! :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 02. 11. 2009, 09:12 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Myslím, že to, že neudržíš ruku na válci je normální, to je roztopený rychle. S chladící kapalinou nevím, ale vem si, že člověku se jako horké jeví už tak 50°C. Prostě pokud se ti to nezdá, normálně se projeď, ale často kontroluj teplotu, což v podstatě znamená hlavně to, jestli nevaříš (jinou jednoduchou kontrolu asi neuděláš). Ale hlavně ten chladič neotvírej, když to bude zahřáté! Ten nápis na víčku tam není pro parádu.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz