Právě je 23. 11. 2024, 12:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 09. 10. 2009, 16:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Další odpověď : Co vy na to? :-)

DTcko nema snekovy cerpadlo ale zubovy ? tak tam je to mozna jinak. ale presto je princip stejnej.
dam priklad a neni to presny protoze musis zapocitat i odpor kapaliny a takovy blbosti okolo.
Mas cerpadlo ktery pri otackach 100 precerpa 1l kdyby bylo vse dokonale tak pri 200 precerpa 2litry. proste cim vetsi otacky tim vic to cerpadlo precerpa.
pokud ja omezim privod oleje nebo odvod, tak cerpadlo precerpa treba jen 0,3litru ale kdyz zvednu otacky tak porad precerpa 0,6 protoze vetsi otacky =
vetsi rychlost kapaliny = vice precerpane kapaliny. Takze pokud jen omezim pristu ci vystup z cerpadla porad pĺati vyssi otacky = vice kapaliny. Pokud
ho uplne zaskrtim tak nic neprotece ale to 100% nedela protoze by to nemazalo na volnobeh. Samozdrejmne ze kdyz pridam plnej plyn tak toho oleje tece x krat vic
jenze to kvuli tomu ze olej zhori takze ho tam musi byt vic aby to dostatecne mazalo. Doufam ze jsem to vysvetlil tak ze aspon nekdo me pochopil ;-)

prikladam zase obrazkej toho cerpadla co tam mam ja. at mame jasno ;-)
http://www.drwiza.eu/ABC/DSC09214.JPG

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 09. 10. 2009, 17:31 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Takže máme jasno :lol: Náhon čerpadla doktor považuje za šnek, který žene olej. Jinak je to stejné čerpadlo, které mám já (tedy starší typ - Pepa má novější).

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 10. 10. 2009, 08:08 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Vláďa píše:
Takže máme jasno :lol: Náhon čerpadla doktor považuje za šnek, který žene olej. Jinak je to stejné čerpadlo, které mám já (tedy starší typ - Pepa má novější).

Moc Tě zdravím Vláďo; holt hydrodynamika je strašná svině. Ten Tebou řečený doktor to popisuje značně populárně; takhle možná funguje přehrada Orlík. A to ještě nikdo nepřišel na to,že v zimě má olej větší viskozitu...?? To by byl teprve výzkum.Upřímně řečeno jsi mne zklamal. Dnes ráno jsem očekával Tvůj příspěvek ohledně seřizování podložkami pro marase tak zhruba v 03:28 jak bývalo Tvým oblíbeným zvykem.Máš černý puntík.Zdraví pepa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 10. 10. 2009, 08:59 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
pepa píše:
Upřímně řečeno jsi mne zklamal. Dnes ráno jsem očekával Tvůj příspěvek ohledně seřizování podložkami pro marase tak zhruba v 03:28 jak bývalo Tvým oblíbeným zvykem.Máš černý puntík.Zdraví pepa

Omlouvám se :D , přispíval jsem jinde (jsi tam také registrovaný, určitě tě napadne kde ;) )
K čerpadlu - Maras píše, že tam žádnou podložku nemá a přitom mu to dává oleje moc. To je pro mne neřešitelné, protože menšího množství oleje dosáhnu ubráním podložky. A kde nic není ... :?:
Hele, Maras, opravdu tam žádnou podložku nemáš? Psal jsi, že nechápeš kam ji nacpat (v tvém případě odkud vyndat). Koukni na foto - shora: matka - pérovka - velká podložka (= doraz pístku) - a pod touhle velkou podložkou by měly být seřizovací podložky. Ale když to celou dobu běhalo normálně a najednou se zbláznilo... :?:

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 10. 10. 2009, 09:16 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Teď jsem ještě pohledal údaje k tomu novému typu. To čerpadlo je samozřejmě pístkové, takže ani zubové ani šnekové!!Převod mezi motorem a náhonem čerpadla je 24zubů/22zubů = 1,09. Dále následuje jednochodý šnek proti 39 zubému kolu takže převod 39. Celkový převod od kliky je tudíž 1,09x39 = 42,5 což mě dává cca 235ot/min při 10000 ot motoru. Tak.Na tom 39 zubém kolu je dvojnásobná vačka takže dva zdvihy pístku za otáčku. Ještě jsem zapomněl napsat,že průměr pístku je 3,5mm a jeho zdvih na vačce je 3mm.Ten pístek chodí v "trubce" s otvory, kterou ovládá lanko a tím se seřizuje množství oleje.Pak je tam další věc a sice "protipíst".Ten se nastavuje pomocí vačky seřizované excentrickým mosazným šroubkem.Má rovněž průměr 3,5mm.Jak jinak.A pružinku.Ta je svině a těžko se na ponku hledá.Musíte "oddloubnout" ten kryt cca 10mm průměr) a uvidíte ji(tu vačku).Po celkové montáži lepit Loctitem.Ten excentrický šroub má z čela dva zářezy.Základní polohy jsou skloněny o 35° vpravo; pokud pomocná drážka je vlevo nahoře = min dodávka,pokud je pomocná drážka vpravo dole = max dodávka.Největší problém je v tom,že tento šroub je přístupný a tím pádem i ovladatelný pouze po demontáži čerpadla.Nevyndávat ven!!(Myslím tím ten šroub - ne čerpadlo).Povolit zajišťovací šroub,pootočit a znova dotáhnout.Jinak vylítne ta pružinka.Ta vačka,kterou se ovládá protipíst má zdvih 1,3mm.Takže když jsem spočítal dodávku oleje za otáčku čerpadla vycházelo mi 57,7mm3 a 32.7mm3 podle zdvihu protipístu.Podle mne je seřizování tímto šroubem základní a lankem se doseřídí.Oba rozsahy se dle mého překrývají.Kdo mne pochopil a bude to chtít zkusit God save him.pepa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 10. 10. 2009, 10:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Vláďa píše:
pepa píše:
Upřímně řečeno jsi mne zklamal. Dnes ráno jsem očekával Tvůj příspěvek ohledně seřizování podložkami pro marase tak zhruba v 03:28 jak bývalo Tvým oblíbeným zvykem.Máš černý puntík.Zdraví pepa

Omlouvám se :D , přispíval jsem jinde (jsi tam také registrovaný, určitě tě napadne kde ;) )
K čerpadlu - Maras píše, že tam žádnou podložku nemá a přitom mu to dává oleje moc. To je pro mne neřešitelné, protože menšího množství oleje dosáhnu ubráním podložky. A kde nic není ... :?:
Hele, Maras, opravdu tam žádnou podložku nemáš? Psal jsi, že nechápeš kam ji nacpat (v tvém případě odkud vyndat). Koukni na foto - shora: matka - pérovka - velká podložka (= doraz pístku) - a pod touhle velkou podložkou by měly být seřizovací podložky. Ale když to celou dobu běhalo normálně a najednou se zbláznilo... :?:


Skoro sem si jist že tam žádná podložka nebyla, příští víkend na to mrknu znova...fungovalo to celou dobu v pohodě, teď se zbláznilo a čerpá jak splašené :(

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 10. 10. 2009, 12:16 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
maras píše:
...fungovalo to celou dobu v pohodě, teď se zbláznilo a čerpá jak splašené :(

To je právě divné, to asi podložkou nebude :(

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 12. 10. 2009, 19:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13. 01. 2009, 15:33
Příspěvky: 48
Bydliště: Liptovsky Mikulas
Neodparuje sa ti olej? :D

_________________
http://offroad-lm.szm.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 13. 10. 2009, 10:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
danger píše:
Neodparuje sa ti olej? :D


Opravdu se neodpařuje ;) :?

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: OIL MASTER
PříspěvekNapsal: 22. 11. 2009, 10:28 
Offline

Registrován: 17. 10. 2009, 20:19
Příspěvky: 80
Bydliště: Bojiště 33, Ledeč nad Sázavou 584 01
Ahoj, je možný aby ten oil master mýchal málo oleje do benzínu když je DT otevřené, nebo na jakym principu oil master pracuje?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz