Bugs píše:
Červené pole začíná na 10000ot/min
http://i.ytimg.com/vi/qaB10RcOWwA/default.jpgJeden chlápek z práce mi tvrdí že na DT 80 dal výfuk z YZ a že je to hodně znát na výkonu. Já vím že od motorky za 10 tisíc nemůžu čekat výkon jako od 125, ale raději jsem se optal.
Mezitím jsem na internetu objevil tento návod s fotografií
http://yamahadt.cenebit.biz/topics31/bl ... i-vt66.htmPolsky neumím a po překladu do angličtiny z toho taky nejsem moudrý.
Co na to říkáte? Má s tímto někdo zkušenosti?
Možná mi také pomůže to vyčištění výfuku, protože předchozí majitel jezdil na M2T, já liju Motul 510.
Hm, tak to vypadá, že některé DT80 fakt škrcený byly. Já teda polsky taky neumím, ale tomuhle je celkem rozumnět i se znalostí češtiny...

Já jsem z toho pochopil, že se má vyndat to, co je vyznačeno červeně, z výfuku (a to bude asi nejzásadnější část odškrcení), pak že se má přemostit nějaký kondenzátor v CDI a že je možná i něco v koncovce výfuku, ale to je podle mě jen domněnka.
A to vypálení po M2T asi bude znát, jinak Motul 510 je ok, do DT80 jsem ho lil taky.
