Právě je 20. 04. 2025, 07:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DT 80
PříspěvekNapsal: 01. 07. 2010, 17:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Čau "déťáci", chtěl bych se zeptat jakým způsobem je omezená Yamaha DT 80 LC 2 53v rv. 1992? Jsem druhý majitel, ten první ji dotáhl z Německa, na výfuku je vyraženo 80km/h, z kopce točí maximálně ani ne 8 tisíc a přitom hučí jako blázen. Mám přesně takovýhle výfuk jako má moto na fotce: http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/1548/15 ... -lc2-4.jpg
Díky za každou odpověd, zítra budu vypalovat a natírat výfuk, proto když už v tom budu tak bych se rád pokusil omezovač(jestli tam je) vytáhnout.

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 80
PříspěvekNapsal: 01. 07. 2010, 20:14 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Bugs píše:
Čau "déťáci", chtěl bych se zeptat jakým způsobem je omezená Yamaha DT 80 LC 2 53v rv. 1992? Jsem druhý majitel, ten první ji dotáhl z Německa, na výfuku je vyraženo 80km/h, z kopce točí maximálně ani ne 8 tisíc a přitom hučí jako blázen. Mám přesně takovýhle výfuk jako má moto na fotce: http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/1548/15 ... -lc2-4.jpg
Díky za každou odpověd, zítra budu vypalovat a natírat výfuk, proto když už v tom budu tak bych se rád pokusil omezovač(jestli tam je) vytáhnout.

Podle mě DT80 škrcené nejsou. Já jsem ji měl a jelo mi to max 90Km/h, což je na osmdesátku paráda. A k těm otáčkám - DT80 netočí tolik jako 125, vždyť u 8000ot/min (to tipuju, přesně si to nepamatuju) už začíná červené pole, ne?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 80
PříspěvekNapsal: 01. 07. 2010, 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Červené pole začíná na 10000ot/min http://i.ytimg.com/vi/qaB10RcOWwA/default.jpg
Jeden chlápek z práce mi tvrdí že na DT 80 dal výfuk z YZ a že je to hodně znát na výkonu. Já vím že od motorky za 10 tisíc nemůžu čekat výkon jako od 125, ale raději jsem se optal.
Mezitím jsem na internetu objevil tento návod s fotografií http://yamahadt.cenebit.biz/topics31/bl ... i-vt66.htm
Polsky neumím a po překladu do angličtiny z toho taky nejsem moudrý.
Co na to říkáte? Má s tímto někdo zkušenosti?
Možná mi také pomůže to vyčištění výfuku, protože předchozí majitel jezdil na M2T, já liju Motul 510.

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 80
PříspěvekNapsal: 01. 07. 2010, 21:21 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Bugs píše:
Červené pole začíná na 10000ot/min http://i.ytimg.com/vi/qaB10RcOWwA/default.jpg
Jeden chlápek z práce mi tvrdí že na DT 80 dal výfuk z YZ a že je to hodně znát na výkonu. Já vím že od motorky za 10 tisíc nemůžu čekat výkon jako od 125, ale raději jsem se optal.
Mezitím jsem na internetu objevil tento návod s fotografií http://yamahadt.cenebit.biz/topics31/bl ... i-vt66.htm
Polsky neumím a po překladu do angličtiny z toho taky nejsem moudrý.
Co na to říkáte? Má s tímto někdo zkušenosti?
Možná mi také pomůže to vyčištění výfuku, protože předchozí majitel jezdil na M2T, já liju Motul 510.

Hm, tak to vypadá, že některé DT80 fakt škrcený byly. Já teda polsky taky neumím, ale tomuhle je celkem rozumnět i se znalostí češtiny... :) Já jsem z toho pochopil, že se má vyndat to, co je vyznačeno červeně, z výfuku (a to bude asi nejzásadnější část odškrcení), pak že se má přemostit nějaký kondenzátor v CDI a že je možná i něco v koncovce výfuku, ale to je podle mě jen domněnka.
A to vypálení po M2T asi bude znát, jinak Motul 510 je ok, do DT80 jsem ho lil taky. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 80
PříspěvekNapsal: 06. 07. 2010, 22:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Dekarbonizace výfuku pomohla, hořelo to v něm asi půl hodiny, motorka rázem oživla a z kopce je maximálka přes 100km/h. Na 80ccm nádhera.
Chtěl bych se zeptat ještě na jednu věc, abych tu neotvíral zase nový topic.
Když budu chtít sundat hlavu válce, musím vypustit vodu z chladiče aby mi nevytekla?

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 80
PříspěvekNapsal: 07. 07. 2010, 07:51 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Bugs:
Ano.

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 80
PříspěvekNapsal: 27. 07. 2010, 16:18 
Offline

Registrován: 24. 02. 2009, 19:17
Příspěvky: 42
jeste k tomu omezovaci na DT 80 :) na youtube sem videl i DT ktery toci 12 000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 80
PříspěvekNapsal: 27. 07. 2010, 17:42 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tomisu píše:
jeste k tomu omezovaci na DT 80 :) na youtube sem videl i DT ktery toci 12 000

DT80?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 80
PříspěvekNapsal: 27. 07. 2010, 19:46 
Offline

Registrován: 24. 02. 2009, 19:17
Příspěvky: 42
ano taky sem se divil co to je ale dt ma urcite nejvetsi omezeni v tom vyfuku jinak jako fakt nevim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 80
PříspěvekNapsal: 27. 07. 2010, 19:50 
Offline

Registrován: 24. 02. 2009, 19:17
Příspěvky: 42
http://www.youtube.com/watch?v=qaB10RcOWwA&NR=1 tady mate video :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz