Ladikk píše:
Nezadřel jsem to!!! A vymýval jsem kliku teda vyfukoval jsem ji kopresorem... ale tak mohlo tam neco zůstat no.. ale ptal jsem se pár lidíí a ti říkají že to ložiskem nebude že by to dělalo jinej zvuk... ale zase tohle cvakaní skoro furt to cvaká ale někdy to na chvíli přestane...
Jak říkám často, bohužel tyto závady ti nikdo neodhalí po internetu a spousta náhod... Jako dobrý příklad mi poslouží kamarád z mého okolí. Má Aprilii RX 125, byli jsme na vyjížce a najednou mu motorka začala hrozně brnět a motor měl divný zvuk, ale jelo to normálně. Svezl jsem se na tom a ještě můj kamarád Dan, všichni tři jsme se schodli na tom, že to dělaljí ložiska na klice. A vzhledem k tomu, že jsme v zimě viděli píst v hrozném stavu a kliku nikdo 5 let určitě nedělal (a možná víc). Olej v převodovce předchozí majitel (jeho mladší brácha) taky neměnil. Tak to mělo nárok. Vzhledem k tomu, že je líný na tom sundat jenom plast na nádrži, tak byl ještě za jedným odborníkem, který mu řekl totéž co mi. Nakonec sundal nádrž, že to odstrojí, a zkusil to projet jen na karburátor. aloNajednou nic, tak to složil a motorka mu zatím běží bez problému. Závěr: nikdo neví, ale zřejmě se mu někde něco opíralo.
Jinak, co to teda znamená "zadření pístu"?