Právě je 19. 04. 2025, 14:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 30. 08. 2010, 17:22 
Offline

Registrován: 09. 07. 2009, 15:31
Příspěvky: 47
Bydliště: J.Hradec
Zdravim. Chtěl by jsem se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s otevřením Yamahy TZR125. Potřeboval by jsem vědět, kde jsou přepážky ve výfuku, jestli tam teda nějaké jsou. Když zatřesu s kolenem výfuku, tak v něm něco volně lítá, je možný, že to je ta přepážka? Je zavřená ještě nějákým jiným způsobem? Přívěra, atd.? Díky za odpovědi. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 30. 08. 2010, 17:26 
Offline

Registrován: 09. 07. 2009, 15:31
Příspěvky: 47
Bydliště: J.Hradec
Ještě jsem zapoměl napsat, že kolem 8.000ot/min přestává táhnout...je to u těhlech motorů normální? Někdo mi říkal, že jí točí až k 10.000ot/min, a ten motor s tim nemá problém...?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 30. 08. 2010, 19:07 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Já teda nevím, jak moc jsou tyhle motory podobné/stejné. Pročetl jsi, jak je to se škrcením u DT?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 30. 08. 2010, 22:18 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Motory jsou +/- stejné :arrow: společný manuál pro DT a TZR, ale výfuk je jiný :cry:

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 30. 08. 2010, 22:38 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Vláďa píše:
Motory jsou +/- stejné :arrow: společný manuál pro DT a TZR, ale výfuk je jiný :cry:

No vidíš, já už ani nevím, co všechno jsem na ten web psal a dával... :lol:

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2010, 07:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Zavírá se to stejně jako DT..takže přívěra, výfuk. Občas se vyskytuje taková krabička alphatechnik, bývá to u modelů z německa. Jinak tahle motorka má jiné zapalování oproti DT, točí v pohodě 12 000ot/min a více. :twisted:

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2010, 08:48 
Offline

Registrován: 09. 07. 2009, 15:31
Příspěvky: 47
Bydliště: J.Hradec
Tak jsem dnes otevřel přívěru, rozdíl skoro znát není. Kolem 9.000ot/min začíná něco cinkat, před otevřením jsem si toho nikdy nevšimnul. Rychlost se pohybuje kolem 105km/h, což se mi zdá dost málo. Nevíte někdo, kde by mohla být chyba?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2010, 09:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Co to je cinkat? Nemuže ti to dělat to něco v tom výfuku co ti tám lítá? :shock:

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2010, 10:21 
Offline

Registrován: 09. 07. 2009, 15:31
Příspěvky: 47
Bydliště: J.Hradec
Začne to dělat někde kolem 9.000 ot/min. Nevím, možný to je...Když jí vytáčim na místě, tak to cinkání slyšet neni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otevření TZR125
PříspěvekNapsal: 15. 12. 2010, 11:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Kamarád má TZR, jde mu 140 km/h normálně a to jí nemám v moc dobrým stavu. Oproti DT mě proti větru na rovině udělá až o 10 km/h (aerodynamika), a i přesto, že mám 170 athenu (s krátkým převodem). Tzr má delší převodovku a větší karburátor, jinak motor je totožný z TDR (má taky nikasil) a DT má vložku. Ostatní věci jsou pouze podobný, ale né stejný - takže výfuk, elektrika, sání, atd. Jak dlouho tam máš píst, kolik má najeto motohodin po GO, atd. Udělej údržbu. Stačí si tady projít fórum, kde se to řeší denně a pořád ty samé otázky.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz