Právě je 22. 11. 2024, 06:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 23. 07. 2010, 14:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
cawko chcems a spytat ze ci staci ked tam ujkovi spravit vybrus? ......ako an sustruhu. ci sa to nerobi na nejakom specialnom presne urcene na to :)....a este som chcel co to je vlastne to prelisovanie a vycentrovanie ci ci to klukovky? je to nutne?(samozrejme myslim pri vymene klukovky)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 24. 07. 2010, 16:50 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
suter píše:
cawko chcems a spytat ze ci staci ked tam ujkovi spravit vybrus? ......ako an sustruhu. ci sa to nerobi na nejakom specialnom presne urcene na to :)....a este som chcel co to je vlastne to prelisovanie a vycentrovanie ci ci to klukovky? je to nutne?(samozrejme myslim pri vymene klukovky)

Prosím tě příště si to po sobě alespoň přečti, máš tam fakt dost překlepů a například první větě nerozumím (pokud tedy "ujkovi" není nějaké slovenské slovo). A na klávesnici existuje klávesa shift, která slouží ke psaní velkých písmen, nauč se ji používat... ;) Když tomu bude rozumět, třeba někdo odpoví. :lol:

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 24. 07. 2010, 19:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
tak este raz podoplnam tam mäkčene a spol :)

Čawko chcem sa spytať že či stací keď (když) dám ujkovi(ujovi= strýc a spol :) ) spraviť vybrus? Ako že to spravi na sústruhu,že či sa to nerobí na nejakom špecialnom presne určenom na to :)....a ešte som chcel: čo to je vlastne to prelisovanie a vycentrovanie kluky(myslim tym ked vymienam kluku)? je to nutne?

už by to malo byť zrozumitelnejšie :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 31. 08. 2010, 19:44 
Offline

Registrován: 08. 08. 2010, 09:53
Příspěvky: 46
Bydliště: Praha
čus v kolika je má dělat u DTR go motoru????mám najeto cca 25000

_________________
otevřená přívěra,17cka primárko,odstraněné půlměsíčky v koleni a laděnej vejfuk,přepínač na omezovač(asi koupim open box od ignitech)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 01. 09. 2010, 19:34 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
hanitekk píše:
čus v kolika je má dělat u DTR go motoru????mám najeto cca 25000

To není nijak pevně dáno, záleží to na mnoha věcech (styl jiízdy, údržba, používaný olej atp.) Ale 25 tisíc km už je docela dost, vršek motoru (výbrus a píst) se většinou dělá kolem 20 tisíc km. Měl by ses podívat, v jakém stavu jsou píst a válec, ale pokud nepozoruješ nic špatného (zvuk, úbytek výkonu), může to být klidně ještě v pohodě.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 03. 09. 2010, 20:50 
Offline

Registrován: 08. 08. 2010, 09:53
Příspěvky: 46
Bydliště: Praha
Bobo píše:
hanitekk píše:
čus v kolika je má dělat u DTR go motoru????mám najeto cca 25000

To není nijak pevně dáno, záleží to na mnoha věcech (styl jiízdy, údržba, používaný olej atp.) Ale 25 tisíc km už je docela dost, vršek motoru (výbrus a píst) se většinou dělá kolem 20 tisíc km. Měl by ses podívat, v jakém stavu jsou píst a válec, ale pokud nepozoruješ nic špatného (zvuk, úbytek výkonu), může to být klidně ještě v pohodě.

žádnej divnej zvuk,a výkon to má docela dost silnej,ale v nejbližsí době to radši udělam nechci to někde zadřít.dík za radu

_________________
otevřená přívěra,17cka primárko,odstraněné půlměsíčky v koleni a laděnej vejfuk,přepínač na omezovač(asi koupim open box od ignitech)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 03. 09. 2010, 20:52 
Offline

Registrován: 08. 08. 2010, 09:53
Příspěvky: 46
Bydliště: Praha
a kolem jaké ceny se většinou pohybuje,jenom pro odhad kolik mam našetřit.dík

_________________
otevřená přívěra,17cka primárko,odstraněné půlměsíčky v koleni a laděnej vejfuk,přepínač na omezovač(asi koupim open box od ignitech)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 04. 09. 2010, 02:29 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Jestli budeš dělat vršek (píst, kroužky, výbrus) preventivně, nebo až když píst zadřeš, tak to pořád vyjde na stejné peníze. Rozdíl je jen v tom, že se ti nemusí podařit dojet domů ;)
Dělal jsem GO (nebo spíš SO - šlo jen o motorovou část, na převody nebylo třeba sáhnout) včetně spodku, tedy i ojnice, a vyšlo to na cca 8.000,-Kč (výbrus, píst, kroužky, ojnice, přelisování kliky, ložiska na klice, všechna těsnění). V 25.000km by mělo stačit udělat jen vršek, na ceny dílů se podívej tady -> http://shop.motogelnar.cz/scripts/zbozi.php?KID=126 (+ výbrus = cca 500,-Kč).

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 04. 09. 2010, 09:48 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Vláďa píše:
Jestli budeš dělat vršek (píst, kroužky, výbrus) preventivně, nebo až když píst zadřeš, tak to pořád vyjde na stejné peníze. Rozdíl je jen v tom, že se ti nemusí podařit dojet domů ;)

A co když se ti to kousne tak, že to zničí válec či úlomky zničí něco i dole? Například já jsem teď pravděpodobně (vypadá to tak, ale ještě to není rozebrané, motorka je v servisu) zadřel, a to, co jsem teď psal, je věc, které se bojím nejvíc. Mimochodem to (pravděpodobné) zadření je vyvrcholením mého problému. :evil: Jsem fakt zvědav, co se tam stalo, protože zadření 5000km po dělaném vršku mi nejde do hlavy.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 08. 09. 2010, 08:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Bobo píše:
Vláďa píše:
Jestli budeš dělat vršek (píst, kroužky, výbrus) preventivně, nebo až když píst zadřeš, tak to pořád vyjde na stejné peníze. Rozdíl je jen v tom, že se ti nemusí podařit dojet domů ;)

A co když se ti to kousne tak, že to zničí válec či úlomky zničí něco i dole? Například já jsem teď pravděpodobně (vypadá to tak, ale ještě to není rozebrané, motorka je v servisu) zadřel, a to, co jsem teď psal, je věc, které se bojím nejvíc. Mimochodem to (pravděpodobné) zadření je vyvrcholením mého problému. :evil: Jsem fakt zvědav, co se tam stalo, protože zadření 5000km po dělaném vršku mi nejde do hlavy.


přesně tak, mě zadření zničilo hlavu těmi útržky a klika byla plná prachu a útržků. Nakonec jsem to vymýval speciálním roztokem a snížilo mi to životnost ložisek na klice. Navíc TDR by mělo mít nikasil.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz