Zdravím, nedávno jsme se dočetl, že když si koupím Open box místo již uvedeného vypínače jednotky tak by se měl problém z nejvyší (80km/h) vyřešit. Ale tyhle dva texty mě docela zmátly mohl by mi někdo poradit? mám DT z Německa z roku 1997. Tohle je text o Omezovači otáček- Pokud máte DTR r. v. 1999 a novější měly by jste mít elektronický omezovač. (Starší typy jsou omezeny slabší řídící jednotkou) Poznáte to tak že nepojedete víc jak 80km/h podle převodu(Začne vynechávat zapalování). A stoprocentně se ujistíte tak,že sundáte přední masku,a když vám povedou od tachometru dráty 4 omezovač máte a když jen 2 omezovač nemáte. Můžete se ho zbavit dvěma způsoby ten 1. je popsaný na
www.Dt125.ic.cz - je to zadarmo,ale pokaždé když se poprvé rozjedete na 50 vypínat omezovač? Navíc oproti druhému způsobu je i složitější montáž. 2. způsob je jednoduše koupit open box od IgniTech a jednoduše ho vpojit do současných konektorů podle návodu pořizovací cena 1000 Kč i s poštovným.- a tohle je o řídící jednotce- DTr do roku výroby 1998 nemá omezovač,ale je omezeno slabší řídící jednotkou. A od roku 1999 už má omezovač. Tato „Řídící jednotka” přesně řečeno Dvoukanálové kapacitní zapalování toto zapalování vyrábí Ignitech pod označením SPARKER DC-CDI-P2 cca 3800Kč + poštovné. Slouží k tomu , aby ladilo předstih podle otáček a polohy přívěry (programuje se pomocí PC). Výsledkem je že motor více vytočíte a díky lepšímu spalování i rychlejší a plynulejší průběh výkonu. Toto laditelné zapalování je si nejlepší nechat namontovat v servisu, nebo ještě líp v Přelouči v servisu Ignitech je to opravdu poměrně složité takže nedoporučuji do dělat doma mohli by jste zničit nejen jednotku ,ale i motor. Dole je ještě ke stažení Pordobný popis v Microsoft Word. Více na
http://www.ignitech.cz v sekci výrobky.- Chtěl jsem koupit Open box , ale jak jsme se dočetl že DT do roku 1999 mají "slabší řídící jednotku" tak jsme se začal dost obávat, jeslti by to vůbec pomohlo. Co radíte vy?
