Právě je 20. 07. 2025, 03:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 07. 08. 2010, 12:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Vláďa píše:
U starších ročníků je to jak píše viteka 32, takže 4 dráty do tachometru = omezovač. Jestli to novější mají jinak nevím.

Zkus se raději obrátit přímo na výrobce ignitechu, určitě budou vědět víc. Na tyto věci se zaměřují.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Open box- Řídící jednotka
PříspěvekNapsal: 17. 12. 2010, 21:20 
Offline

Registrován: 06. 05. 2010, 19:09
Příspěvky: 36
Bydliště: Bludov
Zdravím, nedávno jsme se dočetl, že když si koupím Open box místo již uvedeného vypínače jednotky tak by se měl problém z nejvyší (80km/h) vyřešit. Ale tyhle dva texty mě docela zmátly mohl by mi někdo poradit? mám DT z Německa z roku 1997. Tohle je text o Omezovači otáček- Pokud máte DTR r. v. 1999 a novější měly by jste mít elektronický omezovač. (Starší typy jsou omezeny slabší řídící jednotkou) Poznáte to tak že nepojedete víc jak 80km/h podle převodu(Začne vynechávat zapalování). A stoprocentně se ujistíte tak,že sundáte přední masku,a když vám povedou od tachometru dráty 4 omezovač máte a když jen 2 omezovač nemáte. Můžete se ho zbavit dvěma způsoby ten 1. je popsaný na www.Dt125.ic.cz - je to zadarmo,ale pokaždé když se poprvé rozjedete na 50 vypínat omezovač? Navíc oproti druhému způsobu je i složitější montáž. 2. způsob je jednoduše koupit open box od IgniTech a jednoduše ho vpojit do současných konektorů podle návodu pořizovací cena 1000 Kč i s poštovným.- a tohle je o řídící jednotce- DTr do roku výroby 1998 nemá omezovač,ale je omezeno slabší řídící jednotkou. A od roku 1999 už má omezovač. Tato „Řídící jednotka” přesně řečeno Dvoukanálové kapacitní zapalování toto zapalování vyrábí Ignitech pod označením SPARKER DC-CDI-P2 cca 3800Kč + poštovné. Slouží k tomu , aby ladilo předstih podle otáček a polohy přívěry (programuje se pomocí PC). Výsledkem je že motor více vytočíte a díky lepšímu spalování i rychlejší a plynulejší průběh výkonu. Toto laditelné zapalování je si nejlepší nechat namontovat v servisu, nebo ještě líp v Přelouči v servisu Ignitech je to opravdu poměrně složité takže nedoporučuji do dělat doma mohli by jste zničit nejen jednotku ,ale i motor. Dole je ještě ke stažení Pordobný popis v Microsoft Word. Více na http://www.ignitech.cz v sekci výrobky.- Chtěl jsem koupit Open box , ale jak jsme se dočetl že DT do roku 1999 mají "slabší řídící jednotku" tak jsme se začal dost obávat, jeslti by to vůbec pomohlo. Co radíte vy? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Open box- Řídící jednotka
PříspěvekNapsal: 17. 12. 2010, 21:55 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Mesy píše:
Zdravím, nedávno jsme se dočetl, že když si koupím Open box místo již uvedeného vypínače jednotky tak by se měl problém z nejvyší (80km/h) vyřešit. Ale tyhle dva texty mě docela zmátly mohl by mi někdo poradit? mám DT z Německa z roku 1997. Tohle je text o Omezovači otáček- Pokud máte DTR r. v. 1999 a novější měly by jste mít elektronický omezovač. (Starší typy jsou omezeny slabší řídící jednotkou) Poznáte to tak že nepojedete víc jak 80km/h podle převodu(Začne vynechávat zapalování). A stoprocentně se ujistíte tak,že sundáte přední masku,a když vám povedou od tachometru dráty 4 omezovač máte a když jen 2 omezovač nemáte. Můžete se ho zbavit dvěma způsoby ten 1. je popsaný na http://www.Dt125.ic.cz - je to zadarmo,ale pokaždé když se poprvé rozjedete na 50 vypínat omezovač? Navíc oproti druhému způsobu je i složitější montáž. 2. způsob je jednoduše koupit open box od IgniTech a jednoduše ho vpojit do současných konektorů podle návodu pořizovací cena 1000 Kč i s poštovným.- a tohle je o řídící jednotce- DTr do roku výroby 1998 nemá omezovač,ale je omezeno slabší řídící jednotkou. A od roku 1999 už má omezovač. Tato „Řídící jednotka” přesně řečeno Dvoukanálové kapacitní zapalování toto zapalování vyrábí Ignitech pod označením SPARKER DC-CDI-P2 cca 3800Kč + poštovné. Slouží k tomu , aby ladilo předstih podle otáček a polohy přívěry (programuje se pomocí PC). Výsledkem je že motor více vytočíte a díky lepšímu spalování i rychlejší a plynulejší průběh výkonu. Toto laditelné zapalování je si nejlepší nechat namontovat v servisu, nebo ještě líp v Přelouči v servisu Ignitech je to opravdu poměrně složité takže nedoporučuji do dělat doma mohli by jste zničit nejen jednotku ,ale i motor. Dole je ještě ke stažení Pordobný popis v Microsoft Word. Více na http://www.ignitech.cz v sekci výrobky.- Chtěl jsem koupit Open box , ale jak jsme se dočetl že DT do roku 1999 mají "slabší řídící jednotku" tak jsme se začal dost obávat, jeslti by to vůbec pomohlo. Co radíte vy? :roll:

Nejprve bych prosil o pro mě dost zásadní informaci - odkud jsou uvedené texty? Mimo to, že je to pro odpověď docela podstatné, měl bys to uvést už jen ze slušnosti k autorům, jelikož kopíruješ cizí texty.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Open box- Řídící jednotka
PříspěvekNapsal: 17. 12. 2010, 22:50 
Offline

Registrován: 06. 05. 2010, 19:09
Příspěvky: 36
Bydliště: Bludov
Ano. To je pravda za to se omlouvám. Je to ze stránky http://dt125.huu.cz/ . Bobo jak to je s tou slabší jednotkou? :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Open box- Řídící jednotka
PříspěvekNapsal: 17. 12. 2010, 23:10 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Mesy píše:
Ano. To je pravda za to se omlouvám. Je to ze stránky http://dt125.huu.cz/ . Bobo jak to je s tou slabší jednotkou? :?:

Tam jsem právě našel ten první text, ale ne ten druhý. A ten web moc nemám rád, jednu dobu tam měl všechny texty nakopírované od nás, teď už to má k mému potěšení svůj obsah. A taky ten web naštěstí vyhledávače moc neznají, což to mě přivádí na otázku, jak jsi tento web vůbec našel?

No a k té "slabší jednostce": v životě jsem o tom nic neslyšel a myslím, že nejlepší bude napsat do Ignitechu a tam ti jistě řeknou, jak to je. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Open box- Řídící jednotka
PříspěvekNapsal: 18. 12. 2010, 02:29 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Mesy:
viewtopic.php?f=10&t=5&p=476#p476
Mám(e) doma DT podle papírů r.v.1998. Původně po dosažení cca 80 - 90 km/h "štěkala" - ignitech pomohl.

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 13. 02. 2011, 19:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 11. 2010, 21:25
Příspěvky: 19
Bydliště: České Budějovice
nevím, jestli to tu někdo uvedl, na těchto stránkách je levný návod na výrobu "otevření" CDI typu 3RM-00, 3RM-10, 3MB-00. Snad to někdo skoukne a poví nám.
http://yamahadt.cenebit.biz/topics30/bl ... 0-vt13.htm

_________________
DT125R r.98 YZ blatník, koncovka dom. výroby


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 13. 03. 2011, 17:46 
Offline

Registrován: 13. 03. 2011, 16:19
Příspěvky: 2
Ahoj, mám DT 125 R r.v.1999, když jsem ji koupil tak měla omezovač a točila do 11.000 pouze na 1 kvalt 2 a 3 už to začlo v 7.500 jako kdyby začlo vynechávat zapalování to znělo, zbytek rychlostí pouhých 7.500 stále a vytách sem to bez problému na 90Km (ale na neutrál to točí 11.000),najezdil asi 3000km a už mi to bylo málo nemohl jsem si pořádně zakrosit :D, tak jsem koupil otvírací box od ignitech (ten kabel na dělení impulzů), ale ten mi nepomohl(poslal jsem jim ho zpět ,ale oni řekli ,že snim nic není, je prý v pořádku). K tachometru mi vedou 4 drátky a zkoušel jsem tam dát i ten vypínač a taky nic jenom se to zhoršilo motorka přestala točit i na 1 a 2 kvalt a asi po 1500 najetých km mi motorka přestala táhnut a jede jen 70km a pak už to nemá sílu jet vůbec dál, čistil jsem kompletní výfuk i přívěru i karburátor. Skoušel jsem měřit kompresi ve válci, když jsem šlápnul nohou tak asi 8 atmosfér (baru) a rukou kolem 6. Koukal jsem se i na píst a ten je v pohodě, dával jsem seřídit motorku, aby mi seřídily karburátor když už to netočí tak, aby to aspon jelo. A nepomohlo mi to.Takhle mi jela motorka když sem ji přivaz (moje je ta černá, točila na 1 a 2 kvalt 11.000) http://www.youtube.com/watch?v=ihMTBp6u ... r_embedded


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 13. 03. 2011, 20:41 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Divné, opravdu to vypadá na to, že tam zlobí omezovač. Vzhledem k tomu, že jsi řešil karburátor, válec a výfuk, bude ten problém pravděpodobně v elektrice. V tomhle případě, pokud si s elektrikou nějak extra nerozumíš, to vidím na servis, buď nějaký běžný motoservis, nebo bych to zkusil dát přímo Ignitechu.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2011, 19:46 
Offline

Registrován: 13. 03. 2011, 16:19
Příspěvky: 2
děkuju za odpověd, pokud se můžu zeptat, motorka mi dole nechce táhnout jako dřív jako spíš se dusí, může to být membránama?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz