Právě je 21. 11. 2024, 16:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 02. 05. 2011, 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Tuším co tím chceš říct. Ale fotodokumentace by se určitě hodila i pro ostatní ;)

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 02. 05. 2011, 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Až bude čas, nafotím to a vložím to sem. ale jak říkám, Athena válec má trochu jiné nastavení. Samozřejmě princip je stejný.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 02. 05. 2011, 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17. 02. 2010, 19:54
Příspěvky: 135
Bydliště: Mladá Boleslav
aha :D tvle, tak to mě poser :twisted: to ale jezdíš za 15litrů, ne :D

_________________
_____________________________________
YAMAHA DT 125 R, 2004,
ráfky EXEL , blastry RACETECH , př. blatník YZ, otevřená, GIANELLI EXHAUST , tryska 240Obrázek

8-) http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=47217 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 03. 05. 2011, 06:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Při zajíždění mi sebrala pouze 5 litrů - jízda do 5 tisíc otáček, rychlost do 80 km/h. Jízdu naplno ještě nemám odzkoušenou, pouze krátkodobé záležitosti. Samozřejmě, že spotřeba se zvedne, ale mě je to u moto u háje, protože když na to mít nebudu, tak holt nepojedu.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2011, 07:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Tak přidávám fotky a stručné rozměry ochranného plechu pod motor na vyžádání.

Výroba: 40 X 40 Duralový plech, metr, tužka, pravítko, flexa, silné bindrpásky.
1) Nejprve si musíte vše dobře nakreslit, přeměřit.
2) Vyříznout podle nákresů - já to dělal flexou, pokud s ní dobře neumíte, tak si to u někoho nechce vystříhat úplně rovně.
3) Naohýbat podle hrany stolu.
4) Vyvrtat díry a připevnit k motorce plastovou bindrpáskou.


Přílohy:
Obraz0235.jpg
Obraz0235.jpg [ 157.94 KiB | Zobrazeno 5037 krát ]
Obraz0234.jpg
Obraz0234.jpg [ 185.9 KiB | Zobrazeno 5037 krát ]

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2011, 07:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
maras píše:
Tuším co tím chceš říct. Ale fotodokumentace by se určitě hodila i pro ostatní ;)


Zdroj: http://yamahadt.cenebit.biz/topics30/od ... s-vt12.htm

Protože se mi nechce moto zase rozebírat, zkusím ti to popsat podle tohoto obrázku.
nastavení 1) Když zapneš klíček, tak by se ti měla přívěra nastavit do otevřené polohy (poloha od cca. 7 tisíc otáček).
Původní nastavené je, že zobáček je na poloze 5 podle obrázku (souměrný s otvorem) a po nastartování se přívěra pootočí zobáčkem doprava a dochází k "zavření". Při tomto nastavení 1 nemám stále plně otevřený výfukový kanál. Princip je jednoduchý: Na magnetu je snímač otáček, který komunikuje se servomotůrkem a ten v určitém spektru otáček reaguje a dochází k otevření přívěry.

nastavení 2) Toto nastavení mám já. Po zapnutí klíčku se mi zobáček přívěry nastaví na polohu 4 podle obrázku. A výfukový kanál po nastartování mám opět přivřený, ale v tomto nastavení 2 (poloha zavřená) mám výfukový kanál jako v nastavení 1 v poloze otevřené. A po přidání plynu, se mi výfukový kanál otevírá úplně. Navíc mám přívěru lehce profrézovanou a vylešťěnou jak zrcadlo, takže dochází k menšímu usazování nečistot a brzdění výfukových plynů.

Abe Zweitakt!


Přílohy:
7c072b1df1109814.jpg
7c072b1df1109814.jpg [ 20.73 KiB | Zobrazeno 5036 krát ]

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2011, 08:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
No jasný ;) Víceméně sem si tu přívěru šteloval tak, že sem strčil dva prsty dovnitř( :D ) a hmatem sem si nastavil přívěru aby byl výfukový kanál "plně průchozí". Takže stejný princip, ty to máš navíc vyfrézované a vyleštěné

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2011, 14:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Jak říkám, u mě je nastavení zvláštní, protože mám jiný válec s větší přívěrou - Athena má i větší přívěru. Tady jsem to pospsal jak by to mělo být, já mám princip stejný, ale více to otočené.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2011, 19:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Tak první foto polepů. Lepší foto bude až z vyjížky. Jsou řezané a reflexní. Ta modrá je ve zkutečnosti úžasná.


Přílohy:
web1.jpg
web1.jpg [ 246.8 KiB | Zobrazeno 5024 krát ]
web.jpg
web.jpg [ 232.88 KiB | Zobrazeno 5024 krát ]

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OnBovo DT
PříspěvekNapsal: 04. 05. 2011, 21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 03. 2011, 17:37
Příspěvky: 68
Tak ty jsou fakt krasny,ale celkove-komplet DT je fakt pekny ;)

_________________
Zatim Jawa 23 Mustang,pozdeji snad Yamaha DT 125


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz