Právě je 21. 11. 2024, 21:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 04. 06. 2011, 13:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Nevěřim, ale tankování u benzínky je neúprosný. Jak řikám, čim dýl to mám, tim líp to jede a míň žere. Když sem to koupil, tak s origo Mikuňákem sem se nedostal ani při tvrdě kochací jízdě pod cca 7litrů. Teď jak sem už psal se nedostanu ani na šest. .. Už delší dobu si taky dělám srandu že to mám rozbitý.. Prostě to nežere :lol:

E: Jak šel čas, tak sem editoval spotřebu na profilu na m.cz :lol: (jen tak pro zajímavost)
Jinak minulou zimu (09-10) sem měl problémy dostat spotřebu pod deset litrů i na silnici, tak sem počkal na jaro a nasadil Dell-orťáka (z TDRka-1991). Od tý doby to žralo aspoň normálně, 6-7litrů, ale ani v terénu už ne k deseti (dřív běžně), každopádně jak to žere teď, tak to bych si sám před několika lety prostě nevěřil :lol:

A konečně ten záznam na motorkářích :)

23.7.1010 - aktualizace: Spotřeba stlačena na ňějakých ca 4,5l/100km.. Tempo 70-80km/h, kvůli kamarádce na XR 125. Jízda po malých okreschách z Bene do Sedlčan.
Jízda po dálnici, na cca skoro rovných 50Km tankováno asi 2,5l, takže asi 5l/100Km, tempo po dálnici celkem ustálených (tachometrových) 120km/h kopec nekopec.

6.3.2011 - aktualizace spotřeby: Vejlet do Čihoště (střed ČR). Na 85Km tankováno zhruba 3,3l, tj asi 3,8l/100km. Rychlost místama na doraz, ale průměr tak 110km/h, a to za silného větru a za teploty zhruba 5°C .. Docela mazec spotřeba =) Samotnýmu se mi nechce věřit, ale peněženka u pumpy mluví své

11.4. Opět vejlet s kámoškou na XR125. S*ala se s tim dost, takže tempo bych vyděl na rychlejšího fichtla Za vsema i 80, ale to už sem jí ujížděl, vse s těží 50. Timdle tempem spotřeba kolem 3,5l/100km .. Zachvíli to snad přestane žrát uplně


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 04. 06. 2011, 14:06 
Offline

Registrován: 07. 04. 2011, 15:25
Příspěvky: 23
Tak jsem na to konečně přišel.Od koupi mi právě motorka jezdila 80 km a prodejce mi řekl že píst je po 2 výbrusu,clona ve výfuku byla odstraněná,omezovač rychlosti to nemá ani nemělo a šetá rychlost tam šla. Nevěděl jsem si rady proč to nejede více.Přemýšlel jsem už o přebruse.Nakonec jsem udělal přívěru.Dnes přijel k nám kamarád kterýmu jsem to dal otestovat a říkal že u 5tky dosáhl až 8 tisíc otáček a motorka jede víc jak 80km.Říkal že vytáhnul 125 KM a pak se soustředil radši na cestu a že je to živější.I když zuvážim že to bude brát víc mě se to stále vyplatí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 04. 06. 2011, 19:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
ddadaa1 píše:
Tak jsem na to konečně přišel.Od koupi mi právě motorka jezdila 80 km a prodejce mi řekl že píst je po 2 výbrusu,clona ve výfuku byla odstraněná,omezovač rychlosti to nemá ani nemělo a šetá rychlost tam šla. Nevěděl jsem si rady proč to nejede více.Přemýšlel jsem už o přebruse.Nakonec jsem udělal přívěru.Dnes přijel k nám kamarád kterýmu jsem to dal otestovat a říkal že u 5tky dosáhl až 8 tisíc otáček a motorka jede víc jak 80km.Říkal že vytáhnul 125 KM a pak se soustředil radši na cestu a že je to živější.I když zuvážim že to bude brát víc mě se to stále vyplatí

hele taky sem myslel že potřebuju výbrus ( víc jak 90 sem z toho nedostal) , ale odvezl jsem to do Yamahy , ty taky tvrdili že to bude ovalita válce , nakonec mechanik seřídil celkově motorku a přívěru ( prej sem jí měl blbě nastavenou a on to pravděpodobně otočil jak je tady na fóru) , prej ta motorka jezdí jak pila :D , v pondělí jí budu mít doma , tak uvidim jakej bude rozdíl ;)

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 05. 06. 2011, 14:43 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Exent píše:
Franta DT 125r píše:
Já mám laďák Gianelli, dell-orto (28mm-145trysku), přiotevřený filtrbox, zvěčenou YEIS a poslední dobou, když to honim, tak sem na 5,5l/100km. Když to nehonim, tak někde i pod 4l/100km.

Tak tomu sám nevěříš ne? :)

Proč ne? Já jsem se snad nikdy nedostal nad 6l ať tomu dávám jakkoli, věřím, že při volné jízdě na silnici bych se na 4l taky dostal.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 06. 06. 2011, 16:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15. 10. 2010, 10:16
Příspěvky: 69
Bydliště: Hnojice
Vážne se mi zdá hodně málo jezdit palbu s laďákem a 145tryskou za 5,5l .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Přívěra
PříspěvekNapsal: 27. 06. 2011, 11:47 
Offline

Registrován: 10. 09. 2010, 14:37
Příspěvky: 9
Bydliště: Broumy
Zdravim mám dtx rv.05 a chtěl bych se zeptat něco ohledně přívěry když otočím klíčkem zapalování tak se přívěra pohne a zůstane v plně otevřené poloze když nastartuji otočí se zhruba o 30 stupňů ve směru hodinových ručiček když to vytočim tak se otočí o další 30 stupňů ve směru hodinových ručiček neměla by se při vytočení motoru točit zpátky do plně otevřené polohy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 25. 09. 2011, 12:45 
Offline

Registrován: 17. 04. 2011, 20:32
Příspěvky: 36
Čau Dtčkáři. Dnes sem se dival po youtube jak se otači přivěra u DT a zjistil jsem nemile překvapeni. Zkusím to vysvětlit snad to bude srozumitelné : Jde o to, že se mě přivěra otači naopak než co na videích. Prostě mě se přívěra při zavřené poloze otačí hladkým k pístu a pulkruh vidím já(z výfuk. kanálu) no a na videích při zavřene poloze vidím hladný a pulkruh jde k pístu. docela to nechapu v čem je chyba a nevím jak to otočit aby to šlo nadruhou stranu. Zkuste pls poradit. Hledal jsem přiveru a její nastavení pořád protože se mě nezdá můj spodek(přide mi hodně slabý) což bych řek že bude asi následek. Diki za rady


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 25. 09. 2011, 19:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Jestli nemáš jenom překřížený lana mezi servem a přívěrou. Také už jsem to viděl 8-) Zkrátká pravé (zadní) lanko má víst na pravý (zadní) vývod, a levý na levou stranu ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 25. 09. 2011, 20:26 
Offline

Registrován: 17. 04. 2011, 20:32
Příspěvky: 36
Ok taky sem si řikal že by to mohlo byt tím, mrknu se na to ale momentalně mam zlomenou ruku tak aspon zjištuju co by to mohlo byt a pak se do toho pus tim ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 25. 09. 2011, 21:09 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Rosťa píše:
Ok taky sem si řikal že by to mohlo byt tím, mrknu se na to ale momentalně mam zlomenou ruku tak aspon zjištuju co by to mohlo byt a pak se do toho pus tim ;)

Mrknu se na to? Tak snad víš, jestli máš lanka do tvaru X nebo rovnoběžně, ne? ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz