Právě je 21. 11. 2024, 21:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 16. 06. 2011, 05:22 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Rosťa:
http://www.dt125.cz/download/manual.html
Je to na straně 3-6 servisních manuálů pro DT125RE nebo DT125X. S angličtinou už si musíš poradit sám.

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 12. 07. 2011, 21:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 06. 2010, 12:47
Příspěvky: 34
Stále laborujem nad dokonalým vyladením, a tak mám na vas este jednu otázku. Ovplyvňuje hladina paliva nastavenie bohatosti zmesi ?

_________________
Komplet DEP Pipes, tryska 240, otvorená prívera, YEIS 10 mm, karbónové membrány
Piest Wiseco pri 40000km :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 18. 07. 2011, 10:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
chtěl bych se zeptat , chtěl bych dát větší trysku , ale mám strach aby se mi to pak nehltilo , protože když sem dal do horní polohy jehlu tak se tomu moc nechtělo od spoda , ale nad přívěrou to letělo , poradíte mi jestli se vyplatí větší tryska a jak velká ? :)

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 18. 07. 2011, 11:06 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Většinou se dává 240. A jestli ji tam máš dát nebo ne si zjisti podle bohatosti směsi ve vysokých otáčkách.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 05. 02. 2012, 18:53 
Offline

Registrován: 04. 02. 2012, 13:45
Příspěvky: 3
Mám problém vyndal jsem hubici co je pod sedačkou a vede do airboxu a když jedu třeba 10 km/h na jedničku a dám plnej plyn tak se mi zadusí i při volnoběhu se dusí až chcípne... je to samej vzduch. Už jsem snad zkoušel všechno a nejde to vyladit... ten šroubek co je na karburátoru v tej dirce na plochej šroubovák mám dotažený úplně protože když ho začnu povolovat tak motorka se dusí pak ještě víc...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 05. 02. 2012, 20:14 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Mrknul bych na ten šroubek pro nastavení volnoběžné směsi, je totiž divné, že ti to nechcípne, když je plně zašroubován - možná je nějak zničený.
Jinak co takhle tu hubici vrátit? :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 06. 02. 2012, 19:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
co takhle zvednout jehlu nebo dát jinou trysku?

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 06. 02. 2012, 19:28 
Offline

Registrován: 04. 02. 2012, 13:45
Příspěvky: 3
Vezmu to popořadě- plně otevřená přívěra, y.e.a.s. 9,5 mm, 240 tryska druhý zářez zhora... když jsem tam měl hubici po těchto úpravách tak od spoda šla krásně ale od těch 9000 ot.min mi jako skákala nešla pravidelně mělá málo vzduchu a nešla vyštelovat aby jela ve vysokých otáčkách. A po jaký době jsem vyndal hubici a bylo po problému krásně šla ve vysokých otáčkách ale v nízských se dusila. I na volnoběh když jí dám plnej plyn tak jí zadusím až chcípne.. no a je to tak když sem to vyšteloval aby se to od spoda nedusilo tak zase jako skákala ve vysokých otáčkách. Svíčku filtr všechno co mě napadlo jsem dál nový. Pak jsem dal zpět hubici a vyndal jsem vzduchový filtr a jel jsem bez něj a všechno bylo v pohodě. Dnes jsem vrátil zase zpět hubici a vyvrtám maličkou dirku vedle ní aby tam šlo o trošku více vzduchu a nějak si s tím takhle pohrát já jinak už nwm co s tím...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 06. 02. 2012, 22:27 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
vladimirci píše:
Dnes jsem vrátil zase zpět hubici a vyvrtám maličkou dirku vedle ní aby tam šlo o trošku více vzduchu a nějak si s tím takhle pohrát já jinak už nwm co s tím...

To by mohlo klapnout, pokud ti to fakt nejde seštelovat jinak...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 07. 02. 2012, 15:20 
Offline

Registrován: 04. 02. 2012, 13:45
Příspěvky: 3
Jinak se mi líbil ten hlubokej zvuk když jsem za to vzal... vím že z hubicí je ten zvuk takovej jemnější...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz